Gå til innhold

Blir jeg ikke gravid før til høsten skal jeg...

Anbefalte innlegg

studere et år i California tror jeg!=) Skal ihvertfall dra på møte og sjekke det ut. Da får jeg ihvertfall bort babytankene et år. Tror jeg skal si det til sambo etterpå. Håper han får fart på seg og vil prøve, eller at han har lyst til å bli med dit. Klarer ikke være borte fra han et heeelt år! Blir sikkert ikke noe av, men skader jo ikke å sjekke ut mulighetene;-)

Fortsetter under...

*BabyCakes*: Kanskje du kan studere i San Fransisco? Få med deg sambo og lillegutt=) Så kan vi møtes og sole oss og greier, tihi. Hadde vært noe det;-)

AwholeNewWorld: Takk takk=) Hørtes veldig spennende ut. Hååper jeg får med sambo på det!

Annonse

Hei=)

Vet kke så mye enda, men det er organisert tror jeg. Det er et tilbud til de som går på pedagogikk/spesialpedagogikk. Så regner med at universitietet i Oslo har tilknytning til det i California. Dette er linken hvis du vil se http://www.berkeley.edu/ =) Ganske uoversiktelig side, men virker som de har mange studieprogrammer.

Sambo var ikke veldig positiv til å bli med, men han sa ikke nei ihvertfall. Det er ihvertfall en god start;-) Hvis jeg finner ut at jeg vil reise, drar jeg nok uansett om han blir med eller ikke. Har blitt ganske gira på tanken;-)

Oj så gøy!=) Og hvis det bare er 6 mnd overlever man det uten sambo;-) Hehe. Nei det her har jeg lyst til! Deilig å tenke på og ønske seg noe annet enn baby for en gangs skyld. Og mens jeg er der slipper jeg ihvertfall å tenke på det, hehe. Får lyst til å dra med en gang når jeg ser ut på all snøen;-)

Hun var ihvertfall der kun 6 mnd. Tror hun var veldig fornøyd med hele oppholdet sitt.

Ja, jeg har og lyst til å reise bort når jeg ser ut av vinduet... Blæh! Er så lei snøen! Så er det like morro å måke frem bilene våre hver morgen. Hehe! Men, men!

Lykke til på info møte da!

Annonse

Ikke før April? Da har du litt over en måned på å få han med deg da :=)

Han kan ikke avfeie det uten å se hva det dreier seg om da! Hm.. De guttene, de guttene!

Sender deg en oppmuntringsklem :=)

KLEM; KLEM; KLEM!

Tusen takk!=)

Får sikkert noen brosjyrer på det møtet som kan få han til å ombestemme seg. Men dette skal han ikke få hindret meg i, så skal ikke se bort ifra at jeg drar alene. De guttene ja!

KLEM KLEM!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...