Gå til innhold

Simo Duo vogn 2006 modell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå investert i en Simo Duo vogn fra Babyshop. Kjøpte den for 3799,- Har også vurdert kombi, men siden gutten kommer i juni ble jeg anbefalt duo. Er dette et godt kjøp? Min kjære synes nok jeg stresser litt, men synes det er dumt å betale 6000-7000 for en vogn når vi ikke behøver. Noen synspunkt om vognen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å skrive at jeg ikke har sett den enda, og at jeg er bare 160 cm høy. Det ble nemlig sagt at en Brio vogn passet bedre til min høyde....

Skrevet

Synes Simo er kjempefine vogner, med knallgod komfort for barnet. Synes de er gode å trille og, ikke så tunge som "alle" skal ha det til. Selv har jeg kombi, men synes bagen på duo er bedre. Synes den prisen er rimelig for en så god vogn. Det beste med Simo er liggekomforten da barnet blir større, jobber i barnehage og synes ingen andre vogner kan konkurrere på det området.

Skrevet

Tror du kommer tel å bli kjempefornøyd:) vogna e kjempe god å trille, fin å se på, ja den har alt:0) synes no æ. har trilla stedattera mi i simo kombi vogn, og e sjøl 162 men synes den e god å trille for det :0)

Skrevet

Hei.

Jeg gjorde akkurat samme kjøpet i dag:) Har lenge gått å sett på Emaljunga kombivogn i svart til 6400 kr. Så kom vi plutselig over fjorårets Simo duo vogn til 3990,- i mårineblått. Jeg likte vogna godt og siden vogna kostet 6300,- i fjor, mener jeg at den bør være like gode som årets vogner i samme prisklasse. Tror ikke jeg kommer til å angre på kjøpet.

Gjest Ut på tur
Skrevet

Vi har gjort det samme som dere Micca81, tass 23.juni , har vært på BabyShop og kjøpt Simo Duo til 3799,- Vår kommer i midten av August og skal ha en lang vinter i vogn på masse turer uten å fryse ;)

Vi tror vi har gjort en god handel ;)

Skrevet

Ja, dette er et godt kjøp! HAr nettopp kjøpt meg en simo duo selv, etter å ha hatt to andre vogner. Angrer på at jeg ikke kjøpte simoen fra begynnelsen av.De andre vognene kan ikke sammenlignes med den engang

Skrevet

Hei !

Hvor har dere kjøpt disse vognene ? I hvilken by ? er det tilbud på evt alle babyshop ? Bor i Fredrikstad.

Dette er akuratt den vognen vi har tittet på og 2000 kr er vel mye spart på en vogn ....

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...