Gå til innhold

November: Siste søvnen på dagen før det er nattinatt?


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Her varierer det en del, men sånn som nå så sover snupp nå.. Da kan hun være våken i to-tre timer etter at hun våkner nå.. Når er siste dupp for deres små?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle ønske jeg fikk det til!!!! Hun smådupper hele kvelden....senest fra 19.30 - 20.00 Får ikke lagt henne før rundt 22.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover fra ca 14 til 16, det er siste før han sovner for natta klokka sju.. Men han er trøtt og sutrete fra litt over kl 18, men synes liksom det er for tidlig å legge han da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan sover han på natta da? snuppa her har og¨så vært det, men legger vi henne 18-29 så er hun så urolig og våkner mye osv.

 

Hun snuppa her dupper ofte av 17.30-18, og legger henne ca 20-20.30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det meg du siktet til? Han sovner sju, våkner ett, også blir det mat 3. hver time igjen.. Mellom 7 og 8 er det nok, så da vil han opp! :) Men han sover kanskje litt mer urolig ja, så for min egen del hadde det sikkert vært bedre å lagt han senere, sover jo 6 sammenhengende timer fra 19.. Men det som er litt vanskelig er at hvis han bare tar den lille duppen i 18 19 tida, så får jeg ikke lagt han igjen før 21- 22, og det synes jeg er litt for sent.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei! Ja, det var deg jeg spurte ;O) Og det var sånn det bar her også inntil for noen uker siden. Hun sovna så sent fordi det ikke nyttet holde henne våkne, og kom ikke i seng før 21-21.30... bedre nå! :o) (selv om det er opp på natta mer enn morgenen, men... he,he)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...