Gå til innhold

Dag 11, optimismen er på tur inom igjen.

Anbefalte innlegg

Neg el test i dag men kan nok være litt for tidlig enda. Jeg skal klare det denne pp! Det har jeg bestemt meg for!!!!

Jeg synes oppriktig at det har vært en del køsniking her i det siste. Jeg vil tilbake til en god gammeldags køordning jeg. Jegsynes ikke at det er noe rettferdig det som skjer nå. Jeg har ventet og ventet og ventet og ventet mens andre elegant suser forbi meg i køen og jeg hva gjør jeg med det? Fortsetter å vente.

Lurer på hva jeg gjør feil, er jeg utbrukt? Skulle likt å visst hvorfor jeg ikke blir gravid. Det kommer av og til tanker om alderen og at kanskje jeg ikke lenger er dugende til å bli gravid, synes denne tanken er skremmende.

Jeg klarer ikke å gi opp, men frustrasjonen er mer og mer tillstede.

Nå er det min tur å komme fremst i køen og videre fra den plassen.

Fortsetter under...

Hei Agne-

pågangsmot og optimisme- det er godt å se :-))

Håper inderlig at du det er din tur denne måneden- du er nok aldeles ikke utbrukt, men forhåpentlig snart heldig ! Innsatsen har jo vært upåklagelig til nå denne måneden..... :-)))

Lykke til- krysser masse for deg xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Annonse

Jeg er fullstendig enig med deg, Agne - det er din tur nå - du har stått langt fremme i køen lenge og nå kan du ikke bli oversett noe mer. Du skal få mitt nummer også (som også bør være langt fremme i køen) - jeg stemmer for deg denne måned! Lykke til med EL og befruktning.

Hadde jo vært greit med litt system, men her er det nok lodd-trekning som gjelder. Men, vi vil ha flere VINNER-lodd.

Så vi får nok bare godta å leve i spenning vekselsvis skuffelse. (vi kan likevel trøste oss med at sånn sett over tid så er nok vinner-sjansene ganske store).

Utbrukt pga alder? Håper virkelig ikke det. Jeg fyller selv 42 år idag og er HELT klar for å brukes litt mer, he he

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...