mor07 Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Jeg vurderer å bruke den siste el testen min som grav test. Er så nysgjerrig på om det har skjedd noe. Har fortsatt 5 dager til ikm, men veldig utålmodig. Noen som har prøvd det samme?
Solstråle + 3 :) Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 var jo nesten det samme som jeg spurte om dette,bare at jeg har tatt en
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Jeg tenkte det samme og testet med el test da jeg var på dag 32, og den var positiv... Gjett om jeg ble glad! Tenkte at da kan jeg jo være gravid, for det skal jo slå ut på det også. Negativ graviditets-test morgenen etter, og jeg skjønte ikke så mye. Så gikk dagene, og testet negativt fortsatt. Tr kom på dag 43:-( Så det viste seg at jeg faktisk hadde El da jeg tok denne el testen... Ville bare fortelle deg dette, slik at du ikke får for store forhåpninger om den eventuelt er positiv. Om du er uregelmessig, er det en fare for at det kun er forsinket el.... Uansett: Ønsker deg lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå