Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 er d noen som har trua på at fødselen starter me et lite glass rødvin? fikk nemlig tips om d.
Gpe81 Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 jeg er 3 dager på overtid, og var så irritert her om dagen at jeg tok meg et glassvin. Tenkte kanskje det ville funke men neida.. ingen virkning, bare dårlig samvittighet.. anbefales ikke.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 huff assa.. kansje vi skal prøve hele flaska da hehe
snart mamma * 3 Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 He he - har også høyrt at raudvin kan hjelpe, men ein god, gammaldags runde i høyet er i alle fall effektivt... :-)
misyme Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 hehe ... ja den naturlige er vel bedre.. har prövd baade den ene med eller uten den andre delen Og om det var dette som gjorde at maserienen kom igang, og at jeg fikk en liten aapning, det vet jeg ikke, iaallefall saa begynte det etter at jeg hadde tatt baade det ene MED det andre etterpaa hehe Lykke til ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå