Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Nydelig! Vurderer det selv om vi får gutt.
Hilsen Aud Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2007 jeg har hatt det på list mi lenge. Er så søtt:) Men som innehaver av mobbeoffer-navn selv, så ser jeg "det verste" i de fleste navn. Det her blir jo fort til ulike varianter av "dick" , men om sambo blir enig med meg er det et navn vi vurderer veldig.
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Er stolt mamma til en Bendik! Han er snart ni år, og jeg har aldri angret på det valget. Har aldri hørt om noen som er blitt mobbet for dette navnet.
våken_om_natta Skrevet 27. februar 2007 #7 Skrevet 27. februar 2007 Jeg syns også det er et koselig navn! Gå for det!
Kufiolilla Skrevet 27. februar 2007 #8 Skrevet 27. februar 2007 He he, ene undulaten min heter Bendik! Det er et morsomt og trivelig navn, også på mennesker.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #11 Skrevet 28. februar 2007 Kjempefint! Absolutt ingen mobbeoffer materiale... Hvorfor i alle dager skulle det være det???
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #12 Skrevet 28. februar 2007 Kjenner en som heter Bendik som blir kalt Benner'n. Kjipt?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #14 Skrevet 3. mars 2007 kan bli mobbet som ben-dick eller lignende?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #15 Skrevet 3. mars 2007 Opplever at omtrent alle navn er mobbeoffermateriale så lenge noen går inn for det, så ville ikke tenkt på det. Kjenner en Bendik, lyslugga, kvikk guttunge - kler navnet sitt veldig godt iallfall!
volve Skrevet 3. mars 2007 #16 Skrevet 3. mars 2007 Har aldri falt meg inn at det skulle være et mobbeoffer navn før du sa det. Synes det er kjempefint. Dick er tross alt et helt vanlig kallenavn for Richard på engelsk til tross for alle de rare vitsene det kunne påkalle....og Bendik er ikke en gang i nærheten. Heia Bendik - gå for det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå