♥Tullerusk♥ Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Heisann jenter Lenge siden sist...hehe... Vel har et spm for nå...det jeg kurte på er om noen har vært bort med litt ekstra utflod/slim rett før TR..?? Eller kan det ha seg at jeg kan ha EL nå og ikke for to uker siden...For jeg hadde ikke smerter da men nå har jeg...Har pleid å ha litt EL smerter... Noen som har vært borti noe lignende?? Håper jo på masse svar da jenter...=o)
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Sorry mac, har ikke noe svar til deg gitt,...... Men du får en klem allikevel!!! hihi!! *klemmeklem*
kine 24.12.2007 Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Hei! Fant dette på pernille.info: "Noen får lotion og/eller melkeaktig utflod også dagen(e) rett før mensen starter, det kommer som regel av at livmorslimhinnen har begynt å bryte sammen og lekker ut fuktighet." Opplever ofte også selv at jeg kan være ganske så fuktig rett før TR. Om du kan ha EL vet jeg mindre om, siden min syklus er forholdsvis veldig stabil (borsett fra nå sist).
♥Tullerusk♥ Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2007 Ja, har lest det, men har ikke hatt det før så bare lurt...hehe Men takk for svar...=o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå