Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre nå da?

Oktoberjenta

Anbefalte innlegg

Vell, har blødd nesten konstant i et halvt døgn. Vært hos lege. Han virket ung og uerfaren. Han sa at, han kunne ikke hjelpe meg, men ba meg bare ligge i ro i noen dager, for så å ta en graviditetstest om 5 dager... Men, er ikke det litt...vell... merkelig? Jeg har hørt om mange som har hatt positiv test i flere uker etter en SA...

Kjedelig å ikke kunne få vite tilstanden, og istede måtte gå og lure hele tiden!

Råd? Bør jeg kontakte lege og forhøre meg litt?

Var ikke hos fastlegen min i dag, men hos en annen...Kanskje fastlegen min vet bedre?

Fortsetter under...

ULTRALYD!

Håper legen henviste deg til gynekolog for ultralyd. Ultralyd er det eneste som duger sa legen min. Jeg også fikk beskjed om å holde meg i ro i de dagene jeg venta på ultralydundersøkelsen !

Det er tull å vente på graviditetstest, disse gravidhormonene kan være en stund i kroppen selv om SA/MA har skjedd! Viss du blør mye over lengre tid, og blir svimmel bør du kontakte legevakten/fastlegen din

Håper det går bra med deg og den lille i magen!

Ring legekontoret i morgen, og si at du ikke var fornøyd og hvorfor- og at du vil snakke med fastlegen eller andre erfarne leger - + vil til ultralyd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...