Gå til innhold

6 typer orgasme er det mulig da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vaginal,klitoris,anal?,og ejakulasjon..hva er det siste?

Skrevet

Ja det var jeg som skrev det i en annen tråd.

1. Klitoris

2. Vaginal

3. Stimulering av fremre sjedevegg

4. Stimulering av bakre sjedevegg

5. Anal

6. Våkner ofte av orgasme, uten noe stimulans. (Vil derfor ikke definere den som en av de andre.) Og de er noen av de kraftigste jeg får.

Har prøvd å tenke meg til en orgasme (hørt noen menn kan det nemlig), greide det nesten men måtte gi opp.Gikk ikke. Det hadde evt. blitt den 7.

Skrevet

vil svare på dette da jeg finner noen "feil"!!:P

klitorisorgasmen er grei, altså stimulering av klitoris!!

stimulering av skjedeveggene kan kanskje betenkes som vaginalorgasme?? eller? om det er G-PUNKTORGASME du mener så ligger det et punkt(liten "nøtt) på fremre skjedevegg(altså mot klitoris) ca, 4 cm oppe i vaginaen! Det punktet svulmer opp ved hard berøring, noe som også kan føre til ejuaksjon, men ejuaksjon er ikke en orgasme i seg selv, men noe som kan komme ved g-punktorgasme!

og det du skrev om stimulering av bakre skjedevegg, kan vel være en vaginalorgasme, eventuelt en analorgasme?( siden den "veggen"presser mot analen) for jeg kan jo også si at jeg har 5 forskjellige klitorisorgasmer, spørs hvor på klitoris jeg blir stimulert...om du skjønner hva jeg mener?

jeg våkner også en sjelden gang av orgasme uten stimulering, men det blir vel det samme som "tenke-orgasme", (altså der du tenker deg til en orgasme) du tenker jo deg til en orgasme i søvne også, tenke/drømme, skjønner? kanskje er det enklere å få den orgasmen når du sover?!

og noen kan faktisk få orgasme ved berøring av KUNN puppene:) men ikke jeg,...

Skrevet

Jeg kan bekrefte at jeg ikke mixer noen orgasmer her. Orgasmen med stimulering av fremre vegg er den klassiske G-punkt. Når det gjelder bakre vegg så er den totalt forskjellig fra vaginal og anal. Og det kan heller ikke være g-punkt da det området ikke blir stimulert ved disse orgasmene.

Faktisk så er det den vaginale (kun stimulering av ytre åpning) og anale som skiller seg mest ut.

Og det er kun den vaginale jeg kan få serier av. Rekorden er 8. Det har jeg aldri greid med de andre.

Skrevet

hmm..lucky u da:) men har lest at vaginalorgasme får man ved harde støt i skjeden, langt inne...men kan du ikke forklare meg litt nermere hvordan du får disse orgasmene da?vil gjerne lære vettu;)

Skrevet

i følge sexeksperter finnes det bare tre typer orgasmer; vaginal, klitoris og g-punkt. Orgasme i søvne er ikke en egen type orgasme, du trenger bare ikke fysisk berøring for å få dem...

Skrevet

Så rart, satt akkurat og lurte på om jeg skulle spørre om dette på en slik Quiz vi har på jobb. Jeg har notert meg disse, og kom egentlig fram til 7 ulike:

1. Klitoris orgasme

2. G punkt orgasme (med og uten sprut)

3. Vaginal orgasme

4. Anal orgasme

5. Bryst orgasme (ved stimulerinng av bryst vortene)

6. Oral orgasme (fås ved å GI oral sex)

7. Mental orgasme (fås feks søvne)

Jeg opplever alle disse typene orgamse, untatt oral orgasme.... Må kanskje jobbe litt med den ;0)

Skrevet

Je bryr meg egentlig ikke hva sex eksperter sier jeg. Får de orgasmene jeg får jeg.

Greit nok at søvnorgasme ikke er en egen. Men hvilken er det da. Den ligner ikke på noen av de andre.

Og jeg skrev over at jeg kan få analorgasme som en av de. Men jeg får orgasme av både penetrering og massering utenpå. Så i praksis så er det to forskjellige det og.

1. Klitoris

2.G-punkt

3.Stimulering av bakre sjedevegg

4. Stimulering av bakerste del av åpningen til vagina. (Denne gir serier. Hatt 8 etter hverandre. Kraftige, korte orgasmer.)

5. Anal. (Fått både av kun penetrering og kun stimulering utenpå.

6. I søvne. (som over her ikke klassifiseres til egen. Greit det altså. Men ulik de andre, så på en mte en egen for meg.)

Skrevet

Enig med siste. jeg får også mange forskjellige orgasmer,min favoritt er den jeg får hvis jeg ligger på rygg i badekaret når jeg onanaerer og er skikkelig tissetrengt,akkurat idet jeg kommer tisser jeg..hihi!!!

har ikke noe navn på den men den er ihvertfall helt annerledes enn de andre. kanskje er den ekstra dyp og kraftig fordi jeg slår to fluer i en smekk?? typen min nyter den (med øynene)han også!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...