Mamma'n til Vilde & Amina Skrevet 27. februar 2007 #1 Del Skrevet 27. februar 2007 Flere i juliklubben med småtroll som har fattet interesse for å gå? Snuppa vår kunne øve på å gå store deler av dagen!!! Synes det er litt tidlig, så prøver å begrense det litt, men hun kryper stadig bort til meg, og reiser seg opp så fort hun får tak i hendene mine, og "labber i vei"... Er litt søtt å se på da.... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 27. februar 2007 #2 Del Skrevet 27. februar 2007 Så morsomt da! Da er hun vel ganske tidlig ute? Tror min har leeenge igjen før hun gjør det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 27. februar 2007 #3 Del Skrevet 27. februar 2007 oi, det var tidlig ja. Men så morsomt da. Benjamin er også langt unna gåing ennå. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjolla Skrevet 27. februar 2007 #4 Del Skrevet 27. februar 2007 Oj, det må være tidlig tror jeg. Snuppa mi drar seg fremover i stor fart, men står bare og hopper eller står på strake bein dersom hun får beina sine under seg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 27. februar 2007 #5 Del Skrevet 27. februar 2007 Sånn er Tiril også! Skal ut å gå masse Og hun er jo så flink også da, setter hele foten ned og iler avgårde! Endte med at nå har vi kjøpt gåstol vi... Hun er strålende fornøyd med å bevege seg rundt på egenhånd!! Selvfølgelig med måte da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå