Bellen^2 Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Jeg spiser og spiser og blir aldri skikkelig mett. Jeg trodde at grunnen til at man hadde noen ekstra kilo spart opp etter svangerskapet var for å dekke opp for litt av det ekstra energibehovet man hadde under ammeperioden. Jeg spiser jo mer nå enn da jeg gikk gravid! Flere med en urovekkende stor appetitt?
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 enig med deg. Jeg spiser middag og blir kjempemett, 2 minutter senere er jeg sulten igjen....
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Jeg hadde det mer slik med førstemann, men det er helt vanlig å få større appetitt når man ammer. Selv om man har gått opp en del kg i svangerskapet tæres det på dette i tillegg til alt man spiser når man ammer. Denne gangen har jeg ikke blitt slik amme-sulten, bortsett fra når det gjelder søtsaker... )
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 jeg føler meg og mer sulten..har liksom en følelse nå av at ammingen ikke kommer til å hjelpe så mye på vekta mi likevel hvis jeg ikke skjerper meg med spisingen... ) Er så svak for sjokolade og annet tull med sukker i og desverre..
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 er konstant søtsjuk:)...sånn var det aldri før, men heldigvis klarer jeg å styre behovet. Stoffskiftet kan komme ut av kontroll når kroppen skal restituere seg:) Gjorde det etter mine to første..
chri chri-83 Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 hehe... enig med deg. blir aldri skikkeli mett. Når jeg spiser mer enn samboeren min til middag begynte det å ringe enn bjelle. kan ikke spise til jeg blir mett, for da ville jeg antaglivis spist oss ut av hus og hjem :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå