Gå til innhold

Oktober: navnefest til helgen


Videlivi

Anbefalte innlegg

og jeg er litt stressa, for tenk om jeg har glemt noe =)

Jeg har skrevet lister etter lister, og bedt samboern min lest over for å se om det er noe jeg har glemt. Mamma skal hjelpe meg i morgen og da får hun se over hun og, både matlista og handlelista. Håper jeg har husket alt. Kjedelig å stå der på søndag, med alle butikkene stengte, og ha glemt noe som skulle ha vært med, og at alle ser at man har glemt.

en annen ting er om jeg har nok mat, skal lage koldtbord, kommer 32 gjester, og jeg aner ikke om jeg har nok.

Flere som er som meg på dette området?

Familien til samboern min kjenner meg som en som holder altfor mye orden i sånne ting, og de spør meg om datoer og sånnt for samboern min har ikke oversikt =)

Det går vel bra, skal informere dere jeg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns selv det var masse å holde orden på før dåpen...men det gikk kjempebra! Vi bestilte smørbrød da, så vi slapp å stresse med det....men var redd for det var for lite...Heldigvis ikke!!!

-pusse sølvet til bunaden

-dekor til bordet

-oppsatser

-dåpskjole

-innbydelser

-takkekort (i ettertid)

-bordkort

-kaker og baking

 

osv.....hehe! Herlig å bli ferdig med det!!:)

Men ha det kjekt og fortell hvordan det gikk!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det skal jeg, skal snakke med mamma i dag, og får nøkler til lokalet på fredag. Alle sier at det ordner seg, og jeg håper de har rett =)

Kom på blomster i går, tenkte jeg bare skulle kjøpe noen tulipan-buketter, to i vase og en bukett strødd litt rundt uten stilk... =) Heldig du som er ferdig =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha Navnefest om tre uker,og vi har enda ikke funnet lokale, vi hadde i utgangspunktet bestilt et sted, inkludert mat, men det ble svindyrt, så vi droppet det, nå begynner jeg å bli litt stresset, men det ordner seg vel:)

Lykke til på den store dagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til selv! Vi har fått kjøpt inn alt, og nå er det bare å flytte alle varene til lokalene vi skal ha festen i på søndag. Det blir ikke mye tid til Alven ( eller hunden) i helga, kun mat, så får de andre gjestene ta seg av henne =)

Hvis du vil kan jeg skrive opp liste over ting vi serverte ( koldtbord) så får du kanskje noen ideer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...