Gå til innhold

KIRSTY KIRSTY KIRSTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Maddemor-1 gutt+1 jente:)

Anbefalte innlegg

Nå sitter jeg bare og gliser samtidig som tårene bare triller her!!!!!

Må bare ta en KRIIIGGGGSSSSSSSSSDDDDAAAAAANNNNNNS!!!!!!!

Herlighet for noen utrolig fantastiske nyheter!!!!!!!!

 

GRATULEEEEEEEEEEEEEREEEEEEEEEEEEER så sinnsykt mye!!!!

Herregud jeg er så gla så gla på dine vegne nå!!!!!!!!

 

Så fantastiske nyheter er det lenge siden jeg har hørt og jeg skal hilse deg og si at NÅ har du virkelig gitt håp til mange slitere også:)

 

Å kjære deg vennen; lov meg å passe godt på spiren din og kos deg masse masse masse i svangerskapet:) Jeg har 100 dager igjen til termin i dag, så det går jo fremover med meg også:) Hadde vært koselig å høre fra deg av og til da! Er på 2. tri ennå, men det er vel bare 1-2 uker igjen før jeg skal over på 3.tri:)

 

Hjertelig velkommen inn hit i alle fall vennen!

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!!

Tusen takk!!!

Tenkte faktisk på deg, lurte på hvor du hadde havnet nå :-) Snart 3trim...så kjekt :-)

Ja vi kan vel komme på besøk til hverandre? So ifra når du flytter da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte du på meg? Så koselig da! ER visst 2 uker igjen til 3. tri da. Sjekket nå i sted:)

Skal si ifra jeg vettu:) Blir koselig å følge med på deg fremover da!

Så forresten at Vibeke fikk en skjønn liten jente på torsdag:) En liten hvit albinojente fikk hun:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må slenge meg på her!! Leste de fantastiske nyhetene nå. Det var sånn at jeg måtte kikke 2 ganger, er det virkelig sant, liksom...! Gratulerer på alle mulige måter, Kristy! Lykke til i svangerskapet og kos deg masse!!!

 

Klem fra meg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirsty er du gravid?????

Herregud så morsomt, det er jeg også:)

Og jeg som tenkte at nå slipper jeg forsamtalen på Haukeland, da hopper ihvertfall Kirsty en plass frem hahaha. Jeg testa positivt i går:)

Når testa du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testa igår jeg, 2 dager før ikm :-) er 3+5 idag. Jeg har ikke ringt Haukeland enda for vil vite om dette går bra før jeg tar meg av forsamtale køen... Vet ikke når man føler seg trygg jeg? Men iallefall til en stund etter ikm? *fnise*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her, har ikke ringt enda. Skal på tidlig ul 15.mars pga exu tidligere, vil ha den timen før jeg ringer.

Idag har jeg vært på jobb og forhørt meg med tanke på at jeg har en veldig tung jobb,Personalsjefen fylte ut et risikovurderingsskjema og det skal jeg ha med til jordmor i mårra, så får vi se da hva som skjer.

Dette er så spennende:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...