Gå til innhold

Lei av å høre at jeg har liten mage...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 32 nå, og hører at jeg har så liten mage...man mister litt selvfølelse av å høre det..iallefall jeg. Er lita i meg selv, men må folk komme med en sånn komentar?? Kan dem ikke bare være glad på mine vegne...babyen har d jo helt supert så han er iallefall frisk...nei man får vel bare ignorere sånne komentarer.

Ønsker alle m en liten mage en fin dag hihi =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Like ille å høre at magen er kjempe stor.. "Babyen kommer vel hvert øyeblikk nå?" "Ja dette blir en stor kar!" osv.. *Grøss*

Kan ikke folk bare holde meningene sine for sge selv!!!

Skrevet

heia!folk sier akkurat d samme til mæ!!e i uke 31,syns æ har helt grei mage...."å herregud,e du nesten 8 måna på vei??æ har ei venninna som e 5 måna å ho har større mage enn dæ!"så lei............jenta mi utvikle sæ akkurat som ho skal!blir irritert...

Skrevet

Ja det er nok sikkert like ille det...da får man følelse av at oj kanskje jeg får en liten unge...eller en stor klump...men folk er jo forskjellig! Skjønner ikke hvorfor folk må komme m sånne komentarer..Lykke til iallefall =)

Skrevet

Ja folk seier det same til meg, men eg er i veke 37.....

Kjenner magen min sjølv veldig godt og har lagt på meg 13 kilo, (nok) men av ein eller annan grunn ser det ikkje ut som om eg faktisk er fødeklar. Prøver å lavera å ønska at eg var større men skulle nok ønska det innimellom ja.....

Skrevet

Gått opp bare 6 kg jeg...legen sier d er positivt men jeg føler at jeg burde ha gått opp mer..men som sagt babyen skal ikke ut enda heller da..godt å høre at d ikke bare er meg.

Skrevet

Sikkert like gøy å høre det som å høre; gud så stor mage du har.. du skal vell snart ha? å når du da sier; nei 7 uker igjenn.. Herregud hvordan skal det gå ,du blir jo å bli huge... jaja vet at jenta i magen ikke er spess stor blir å ligge på rundt 3400.. men er ganske lita å har bare mage ,men uansett... irriterende!!!

Skrevet

Er det noe folk kan så er det å kommentere magen din!

Jeg får også stadig høre at jeg er liten... og at det der kan umulig være en guttemage.. eller jammen du kommer til å gå langt på overtid, så liten som din baby er..

Nei, la det prelle av deg. Folk har ingenting med om du er stor eller liten, rund eller spiss, høy eller lav mage. Det viktigste er at JM og lege sier at du vokser i den takten du skal!

Ønsker alle mager en vakker dag!

Skrevet

heisann:) du må bare overse de komentarene :) du trenger ikke legge på deg noe mer så lenge legen sier den lille har det bra. alle bærer forskjellig, og noen får store mager , mens andre små..hvor skulle du foresten gjort av en giga mage da?? du er ikke store jenta størrelsemessig.. så snu på¨det og ta det som et komplemang:) eller så tar du en stygg en.. når du får komentaren.. "ååå, er du kommet så langt.. magen din er jo såå liten" så sier du.. "ja, små jenter får små søte babyer vettu.. og derfor liten mage.. , hvor langt på vei er du foresten?? du er vel halveis nå??" det sier du om de er gravide eller ikke.. bare de har litt mage så kan du ta den.. da holder de kjeft:P

Skrevet

Takk =0) Du har jo selvfølgelig helt rett. Man må absolutt ikke ta sånt innover seg (0= men er man trist å lei en dag kan en komentar gjøre at jeg blir kjempe sinna, eller kjempe lei meg. Men er vel noe man må leve med når man er gravid.

Lykke til, til deg oxo =)

Skrevet

Ja, la oss rope et hurra for alle mager!! Alle mager er forskjellige og alle er unike. Har selv liten mage (uke 33) og lagt på meg lite, men både JM og lege sier at det er fint. Ingenting å bekymre seg over jenter, så lenge JM og lege sier det er normalt.

Folk mener ikke noe vondt med kommentarene, men vet at det kan vere irriterende, særlig på en dag man er trøtt og i dårlig humør...

Kos dokke med magene!!!

Skrevet

Vet du du har jo helt rett. At jeg ikke har tenkt på d før...ja, små jenter får små søte babyer vettu..den skal jeg huske på =)=) hihi (=

Klem =)

Skrevet

Kjenner til den følelsen ja.. Jeg skulle være hyggelig å være med ungene i gata ut å ake i forrige uke. Og kledde på meg masse deilige varme uteklær.. Første kommentaren fra mannen min når jeg kom ut på trappa var: Hallo michelindamen.. Kan tro jeg satte i å stortute!

Ikke nok med at det var tungt å ha på seg så masse klær, de var trange og fikk ikke igjen glidelåsen over magen. Men så måtte han kommentere at jeg så stooor ut også! Da ble det tårer og sårede følelser.

Men jeg vet jo at det ikke var vondt ment... ;o) og jeg klarer å le av det i dag da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...