Gå til innhold

April: I dag fikk jeg ett spørsmål som jeg faktisk ikke kunne svare på.....

polarn & pyrene

Anbefalte innlegg

En venn av meg kom frem til meg i dag og lurte på om ettersom jeg misstet min lillebror for 3 år siden. Lurte hun på om jeg ville skru tilbake tiden 3 år og få han tilbake, men da mister jeg min datter.

Jeg ble helt stille og begynte å tenkte, jeg klarte faktisk ikke å komme med noe vettig svar på den. Ville jeg ha tilbake min lillebror? JA så klart vill jeg det, men jeg vill jo ikke miste lillemor som jeg er så fantastisk glad i. Men jeg kunne jo bare lage en ny unge mente hun.

Så nå holder jeg å tenker o tenker. Men egentlig ikke noe å tenke på for det e rjo ikke mulig. Men jeg sliter så mye om dagen for på torsdag er et 3 år siden min lillebror var med i en bilulykke og døde.

Vet ikke helt hvor jeg ville med dette her, men det er så deilig å tømme hodet litt da og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm... ja, det var ett vanskelig dilemma ja, du kunne jo svart at du ville skrudd tilbake tiden og endret på bilulykken, og likevel fått jenta di som hun er..... :)

Du får ta det litt mer med ro denne tiden og minnes alle de gode minnene med lillebroren din og søke støtte i venner og familie.. verden er ufattelig urettferdig av og til!

Gir den en god og varm klem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, dette var jo et spm jeg synes var merkelig å stille. Iallfall rett før dødsdagen til broren din. "kan jo bare få en ny unge"? Er jo ikke helt sånn følelsene fungerer da...

Synes du skal prøve å legge hele spm bak deg, og heller bruke dagen du har i vente på å fokusere på de koselige minnene du har med lillebroren din. Dra på graven og pynte m blomster og lys om det føles naturlig for deg. Snakk med familien, mannen din eller nære venner om tankene du gjør deg, og følelsene som dukker opp.

Ønsker deg "lykke til" i tiden du har i møte. Har selv mistet en lillebror, så vet alt om hvordan disse datoene er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slemt spoersmaal. Foroevrig saa er det biologisk likestilt og umulig aa svare paa, siden du deler 50% av ditt dna baade med dine barn og dine soesken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off for et spørsmål... Trist med broren din...

Heldigvis er dette et spørsmål du aldri må ta stilling til. Det er jo helt umulig å si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...