stolt2barnsmor, prøver på nr 3 Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Hvordan er denne vogna? God/dårlig erfaring? lett/tung å ta inn og ut av bilen? Går det an å legge bak ryggen helt?
mammmamia ** Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Generelt er ikke Carena kjent for å være de beste og mest solide/holdbare vognene... Men den funker sikkert til lett bruk og er helt greie på glatt underlag... Ryggen kan legges et godt stykke ned, men ikke helt flat (husker aldri forskjellen på Sprint og Ride, men mener Ride kan legges helt ned, ikke Sprint) Dessuten er den forholdsvis tung - veier 12 kg + unge + stelleveske o.l. så det er vel ikke akkurat verdens minste og netteste vogn heller...
stolt2barnsmor, prøver på nr 3 Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2007 skal ha ei ny sportsvogn.... men hva oppfyller krava mine... -hels full liggestilling -må være 4 hjul -handlekurva er det ikke så nøye med.... -regulerbart håndtak -lett vogn -god å trille - ikke så veldig dyr (har en emmaljunga duo edge,) max 2500
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Emmaljunga Scooter oppfyller kravene dine.Ikke full liggestilling men nesten.Og den koster 2000,- ny.Pen er den også,og ei veldig god vogn;-) http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=9148331&sid=1abc7pat7176550&pos=9&tot=14
stolt2barnsmor, prøver på nr 3 Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. februar 2007 men egner den seg for en baby på 6 mnd da? jeg synes denne vogna er knall fin, men barnet må liksom få til å sove litt i vogna...
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #7 Skrevet 28. februar 2007 Jeg har hatt den til småen min,han sov veldig godt i den.Men se på den og se selv om du syns den blir for bratt,tror ikke den blir det altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå