2 fine små Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Jeg tester hver dag, og EL boer vaere en gang denne uken. Jeg tror det kan vaere i dag, og det virker saann. Hvis jeg har EL, vil jeg da faa utslag i morgen? Jeg temper ikke...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Hei=) Man tester positivt 24-36 timer FØR eggløsningen. Du kan allikevel ha EL nå selv om du har testet negativt. Står mye om EL-testing med CB her: http://www.clearblue.info/no/DOThjelperdegabligravid.cfm Lykke til!
2 fine små Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2007 Noen som vet? Saann ca naar man tidligst faar positive utslag paa EL tester?
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Her er en syklus-liste for når man skal starte EL testing: 21 dag teste dag 5 22 dag teste dag 6 23 dag teste dag 7 24 dag teste dag 8 25 dag teste dag 9 26 dag teste dag 10 27 dag teste dag 11 28 dag teste dag 12 29 dag teste dag 13 30 dag teste dag 14 31 dag teste dag 15 32 dag teste dag 16 33 dag teste dag 17 34 dag teste dag 18 35 dag teste dag 19 36 dag teste dag 20 37 dag teste dag 21 38 dag teste dag 22 39 dag teste dag 23 40 dag teste dag 24
2 fine små Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2007 Er det foer?? Da jeg er enda ferskere ELtester enn jeg trodde... =o))) Saa fint da, da er jo alt straks enklere, skal lese den linken. Takk skal du ha! Men hvorfor er det noen som faar utslag og andre ikke? Er det er kjapt greit overskriftssvar paa det?
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Det at noen ikke får utslag på el-testene kan være at LH-stigningen er så kort at man ikke får det med på en test. Derfor anbefales det å teste både morgen og kveld i den perioden man forventer eggløsning
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. februar 2007 #7 Skrevet 27. februar 2007 Bare hyggelig;-) Det kan være flere grunner til at noen ikke får utslag. Det kan være at man produserer nok hormoner til å få EL, men at det ikke er nok til å slå ut på testene. Det kan også hende at testene ikke er sensitive nok, så man bør prøve en annen type EL-tester. En siste årsak kan være at LH-toppen er så kort, at man ikke rekker å få det med seg. Da kan det hjelpe å teste morgen og kveld. Anbefaler å tempe hvis du ikke får positivt utslag, da finner du ut at du har EL, og sånn ca når den vil komme neste gang=)
2 fine små Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. februar 2007 Takk for det, jeg er paa dag 14,5 naa dersom TR startet da jeg tror TR startet (kan vaere litt rotete det det med SA og neste TR, en lang sammenhengende greie, men mener bestemt at siste uke av 5,5 uker bloedning var TR) saa da er det ting i gjaere. Med 30daagers sykluser da, saa er jeg i gang naa snart, dersom syklusen min holder seg, noe den bruker aa gjoere, selv om jeg har mistet. Da mener jeg TR syklusen, som jo er det eneste jeg noen gang har fulgt med paa foer. Tenker litt paa det noen sa om at man blir mer forfengelig osv rundt EL, merkelig, jeg har vaert litt saann i dag, og tenkte paa neglelakk etc, noe jeg eh....veldig sjelden gjoer, hehe.... Er utrolig glad dersom jeg har EL naa en av de naermeste dagene, og skal teste morgen og kveld, noe jeg har gjort i dag foroevrig... Vel, klar som et EGG jeg da, litt daarlig toerr humor faar vi taale, fnis... Takk for gode svar.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. februar 2007 #9 Skrevet 27. februar 2007 Hehe, klar som et egg ja;-) Du burde ha EL snart ja, du får hoppe i høyet de neste dagene;) Utrolig trist at du har mistet, håper du snart får en spire igjen. Masse lykke til. Krysser fingrene for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå