Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #1 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg bare lurt litt på om om du har fått gaven din ennå? Har ikke sett eller hørt noe fra deg de sisste dagene her inne. Så jeg er bare nyskjerrig om gaven har kommet frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre små & mammaen Skrevet 1. mars 2007 #2 Del Skrevet 1. mars 2007 Tusen hjertlig takk for gaven:-) Midt i blinken for meg:-) Her snakker vi velvære du :-) :-) Hvordan går det med deg og jobben forresten?? Har ikke lest her inne på lenge. har rett og slett ikke så mye tid, så derfor spør jeg nå:-) Håper det har ordnet seg med jobben nå:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #3 Del Skrevet 1. mars 2007 så fint att du likte gaven din da. Her går det bare bra, jobben fungerer kjempe fint og jeg kommer veldig godt overens med skjefen og nest skjefen.Og de andre bare jeobber jeg med. Har fått neon venner og noen uvenner, mest venner da. Takk for att du spurte. Og da hvet du jo hvem jeg er oxå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå