Gå til innhold

Når merka dere symptomer??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en mistanke om at jeg kan være gravid, men det er ren magefølelse( + litt logikk da...) ikke symptomer... Er for tidlig å teste så lurer på om når de første symptomene kommer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira

For meg hadde det blitt for tidlig å teste når de første symptoma kom, for det var i uke 2, altså når unnfangelsen skjer. Så det du må gjøre er å vente på IKM...dvs den dagen du forventer mens. Noen får positiv test før IKM, andre må vente mange dager etter før det skjer noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg merket det noen dager før IKM, for jeg har aldri hatt "mensmurringer" men det hadde jeg da.

Gikk hele dagen og trodde tanta skulle komme, var også litt "rar" i magen, ikke kvalm, men en sånn følelse man har i magen når man er nervøs/spent, lett uggen kan vi si :o)

 

Jeg visste det bare, kjente det på hele meg!!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg merket det noen dager før jeg skulle han menstruasjon. Først trodde jeg at jeg bare var premenstruell. Kvalmen begynte dagen da jeg ventet mensen, og når den ikke gav seg etter 4 dager tok jeg en test. Da var den kjmepe positiv.

 

Ved mitt forrige svangerskap måtte jeg vente over 2 uker før jeg fikk et positivt resultat, så det varierer veldig.

 

På Clearblue sine tester kan en teste noen dager før mens, på andre tester må en vente. Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes den største forskjellen var tappen min.. for jeg har fulgt med den i noen pp.. men jeg aner ikke om det er det samme til alle..

den gjemte seg :).. ble helt bakover bøyd.. mot rygggen.. så hadde jeg masse hvit utflod.. lykke til ialelfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen som forrige gang hadde jeg stikkinger i den en siden av magen. Det startet en uke før ventet mens.

Så ble brystene ømme og blir mere trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, puppene var det jeg også merket det på... de endret seg allerede i uke 2, og jeg var jo hellig overbevist om at jeg hadde fått brystkreft...

Så ble jeg bare trøttere og trøttere, hadde konstant luft i magen, og brakk meg stort sett hele tiden... Så etter 2 uker sånn tok jeg testen... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente på IKM at mensen IKKE var på vei for å si det sånn! Vanligvis blir jeg hoven i kroppen og får mensmurringer samt at livmortappen kjennes "åpen" ut før mensen. (det kan jeg faktisk kjenne uten å ta på den, det kjenner bare ut som underlivet er helt "åpent" ekkelt ekkelt, blæh, hater mensen >;op . Da jeg hadde IKM og var gravid derimot var alt så meget meget bedre! Ingen murringer, ikke hoven, ikke ekkel i underlivet. :o)

 

Neste symptom var vel en svært beskjeden kvalme som dukket opp i uke 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...