Gå til innhold

Dere som er lesbiske

Anbefalte innlegg

Kunne sikkert funnet svaret på dette hvis jeg hadde orka å lete, men gidder ikke..;o) Har en venninne som akkurat har blitt forelsket i en jente og nå er hun så usikker på om hun skal satse på henne fordi hun har jo lyst på barn etterhvert.. Så spørsmålet mitt er: Hvor får dere sæden fra? Må man til utlandet, og er det dyrt/ mye styr??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8415061-dere-som-er-lesbiske/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom hvorvidt det er "mye styr" avgjør om hun skal satse på noen hun er forelska i eller ikke, så synes jeg i grunn ikke hun skal det.

Men for å svare på spørsmålet ditt - man kan skaffe private donorer i Norge, eller dra til klinikker i Danmark eller andre land. Det koster noen tusen per forsøk, og selvsagt for reisen til Danmark om man velger å dra dit. Det er forholdsvis sannsynlig at det vil bli tillatt med assistert befruktning også til lesbiske par i Norge i løpet av noen år.

Du kan lese mer på f.eks www.storkklinik.dk (eller ikke minst på forumet her).

De som tror at dette er en dame med hederlige hensikter som spør for å hjelpe sin venninne kan svare henne. Men for meg ser det veldig ut som et innlegg laget enten av en som bare er ute etter å lage litt bråk eller av en nysgjerrig mann. Og hvis den siste antagelsen er riktig så har det vist seg at det greieste bare er å la innlegget stå i fred......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...