AwholeNewWorld Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Jeg vet det er vanskelig å forklare. Men er det noen av dere som har hatt vondt i eggstokken midt mellom EL og TR ? For to mnd siden hadde jeg en MA og utskrapning, og kroppen er back on track, for å si det sånn. Jeg har nemlig det på høyre side, hatt det siden fredag. Det stikker liksom litt. Kan sammenlignes med å være øm i en muskel ? Eller kanskje ikke. Det er så vanskelig å forklare hvordan det er. Noen andre som har opplevd dette? Eller noen som vet hva det kan være? Jeg er takknemlig for alle svar :=)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 jeg har gjerne vondt mellom el og ikm, og utifra min egen erfaring, så sitter dette på den siden jeg hadde el. vet ikke noe om, hvorfor det er sånn, men slitsomt er det. går jo stadig rundt å tror det er egg som fester seg, selv om jeg burde vite bedre. for min del synes jeg det kjennes ut som en skikkelig støl muskel det brenner litt i på en måte. eller bare ømhet til tider. noen ganger kommer det plutselige brenninger/ stikk som jeg skvetter skikkelig av...
AwholeNewWorld Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2007 Men vet du hva dette er ?
browneye Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Jeg har også opplevd dette, men først etter SA og EXU.....legen sier jeg ikke skal bekymre meg, men....lettere sagt enn gjort! Men hvis du er kjempe bekymret og i tvil om hvor smerten sitter, så ta kontakt med legen din!
AwholeNewWorld Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2007 Lenge etter SA`n? Får se hvordan det går videre. Hva sa legen din at det kunne være da?
browneye Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Var helst etter EXUén jeg merket det..... Da mente hun det kunne være at det "vokste" seg til igjen! Men legen sa at kroppen har forandret seg i henhold til graviditet, så har ikke tenkt så nøye etter. Men skal til utredning (håper om ikke så alt for lenge), og da skal jeg huske på å spørre.....skummelt å kjenne noe i kroppen som ikke var der før :/
AwholeNewWorld Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2007 det er sant! Lykke til da!
AwholeNewWorld Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. februar 2007 dytte, Noen andre som har synspunkter på denne?
Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 27. februar 2007 #9 Skrevet 27. februar 2007 Jeg har hatt rare stikninger i eggstokkene så lenge jeg kan huske. For etpar år siden begynte jeg å notere meg når jeg kjente dette, for å se om det hadde sammenheng med EL-tidpunkt, og siden vi begynte å planlegge graviditet. Men stikningene kommer helt uavhengig av EL. Kan komme i alle perioder av syklusen. Har vært undersøkt etpar ganger når det har vært skikkelig vondt, men det er ikke funnet noe.. Det har vært snakk om cyster som kanskje har sprukket, men jeg har ikke PCOS.. Eggstokkene mine er helt normale sies det. Så aner ikke hva dette kan komme av.. De er veldig periodevise disse stikningene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå