lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 27. februar 2007 #1 Del Skrevet 27. februar 2007 Fy fan som vi var nervøse når vi dro. he he Satt som på nåler begge to før vi blei ropt inn. Snille damen gikk igjennom alle teste resultatene våre og hun fant ikke noe unormalt eller galt. Alt var i skjønneste orden Så ble jeg beordret opp i stoler for en inv. ul, og også der var alt helt perfekt. Ingen tegn på noe som helst unormal. Fikk også vite at jeg har fremovervent livmor, og det så ut som om jeg nå kom til å slippe hele 4 egg. Var mange som var modne. Så spør hun om vi skal føre opp en pitteliten slange og kjøre inn saltvann og noe kontraskvæske tror jeg det var, for å sjekke slimhinnene mine. De var kjempefine. Ingen arr som gjør det vanskelig for eggene å feste seg, og ingen muskelknuter eller lignende. Ble en lang prat etterpå, hvor hun rett og slett bare måtte konkludere med at det ikke var noe å gjøre. Dette her ville kroppen min fikse selv, og hun regnet med at det kom til å gå kjapt, fordi nå ville jeg være avslappet og helt rolig ihht kroppen min. Det var ikke snakk om noen medikamenter eller noe, hun syntest at det bare var dumt. Jeg har el hver mnd og alt var finfint på prøvene. Hun syntest rett og slett at det var bortkastede penger for vår del. Så fikk jeg beskjed om at jeg får ul en gang i uka fra uke 6-12 (når jeg blir gravid igjen) og annenhver uke frem til uke 18. Etter det skal jeg ha ul 1 gang/mnd frem til jeg er 24-28 uker på vei. Hun ville følge nøye opp på vekst og utvikling osv (også mye for at jeg skal være roligere og ikke stresse) Så alt i alt gikk jo dette kjempefint. Er kjempedeilig at vi ikke trenger å tenke mere på dette. Går det galt igjen er det ingenting de kan gjøre fra eller til, og kroppen min ordner jo opp selv. Men som sagt: hun mente at NÅ var det straks vår tur. Hun dristet seg til og med på å gjette at maks 3 pp til (eller en sa) så skulle dette sitte. Utorlig den dama der. Er kjempefornøyd med hele greia. Fikk også beskjed om at jeg bare kan ringe henne hvis jeg er bekymret. Og begynner jeg å blø, får jeg time til ul på dagen ÅÅÅhhh, *puste lettet ut* Dette var sinnsykt deilig å høre for begge oss. Vi flakset ut fra sykehuset og bare gliste begge to. Merket godt på sambo at han senket skuldrene mange hakk. Når vi satt oss inn i bilen igjen ropte han ut: Endelig kan vi ha sex uten å bekymre oss for at noe er galt! Hi hi. Såh, takker for støtte og omtanke jenter Dette kommer visst til å gå bra uansett klemme klemme Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8414908-da-har-vi-f%C3%A5tt-de-mystiske-svarene-fra-ullev%C3%A5l/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #2 Del Skrevet 27. februar 2007 åååh, så heldig dere er. Håper det sitter for dere snart da. Bra oppfølging. Synes bare jeg har fått sure svar jeg enda jeg ikke har kommet så langt. Lykke til og kos dere masse Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8414908-da-har-vi-f%C3%A5tt-de-mystiske-svarene-fra-ullev%C3%A5l/#findComment-8415095 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 27. februar 2007 Stå på ditt og push fastlegen eller gu hvis det er dem som stopper opp. Sykehuset vil alltid ta deg særiøst. Og hvis fastlegen er en dust: bare bytt. Jeg måtte bytte fastlege for å få hjelp og særiøse tilbakemeldinger. Stå på krava, det hjelper det Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8414908-da-har-vi-f%C3%A5tt-de-mystiske-svarene-fra-ullev%C3%A5l/#findComment-8419289 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå