mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 jeg likte overhode ikke pannekake med pølse-ertesuppe... det skal jeg lage med til middag nå fordi sambo jobber overtid og jeg fikk bestemme middag alene.. syntes det er super godt!
SaNdRa & RiNa Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Kaffe Lettsprengt torsk Kokte gulrøtter, namnam ) Forskjellige oster som brie og muggost.. Syltetøy (aldri likt det før de siste årene) Melk var jeg heller ikke så glad i, men eelsker det nå.. Smør Tja, det var det jeg kommer på! Egentlig blitt glad i mye med årene jeg.. Liker det meste nå
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 hmm.. likte ikke brunsaus før eg bei litt eldre, no e d nesten den bestesausen eg kan få!! NAMNAM! Og lapskaus, og fiskekake i hvitsaus!! driiit godt!
babbalubba Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Rart at smaken forandrer seg så mye med årene. Jeg hatet alt som var av kokte grønnsaker, men nå synes jeg det er helt topp. Samtidig var rømme og krem det aller verste jeg kunne få. Nå må jeg ha rømme til det meste av mat. Men så er det jo noen ting jeg likte som barn, som jeg ikke kan fordra i dag også da, f.eks. kaviar og makrell i tomat, æsj.
Makka Pakka Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Likte overhodet ikke fiskeboller i hvitsaus, men det er slettes ikke så verst nå. Har også lært meg å like ulike former for smørost. Har aldri likt noen form for melkeprodukter spes godt, men kan spise en del av det nå.
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #7 Skrevet 27. februar 2007 Grovbrødskive med leverpostei! Når jeg var liten sa jeg til min mamma at det nærmest var barnemishandling å servere det...he he. Oliven Surkål....ellers tror jeg ikke det er så mye som har forandret seg. Ikke som jeg husker!
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #8 Skrevet 27. februar 2007 Jo, rømme! Spiste det egentlig aldri før jeg traff mannen min. Samme med Fetaost.
En liiiten til. Skrevet 27. februar 2007 #9 Skrevet 27. februar 2007 Likte ikke sodd av en eller annen grunn,spiste bare det hvite i kokt egg.)
**synne** Skrevet 27. februar 2007 #10 Skrevet 27. februar 2007 havregrynsgrøt, purreløk rømme laks hvitløk om myyyye mer Lærte å like mye nytt når jeg traff gubben og når jeg tok heimkunnskapsutdanning..
Neverstill Skrevet 27. februar 2007 #13 Skrevet 27. februar 2007 omvendt... når jeg var liten elsket jeg rødbetsalat og sylteagurker(herregud for en rar unge) nå er jeg ikke noe begeistret for noen av delene... jeg likte også pannekaker.. det synes jeg ikke noe om nå.. jeg elsket eggerøre helt til jeg ble gravid og nå blir jeg kvalm bare ved tanken på egg..
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 27. februar 2007 #14 Skrevet 27. februar 2007 Får i kål kunne jeg ikke fordra som barn,men synes det er skikkelig godt nå. Likte heller ikke kokte grønnsaker,men spiser det nå.
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 28. februar 2007 #15 Skrevet 28. februar 2007 jeg hatet alle grønnsaker, begynte å grine å brekke meg hvis jeg måtte spise noe sånt... nå liker jeg alle grønnsaker bortsett fra sopp å tomat.. men når jeg var lita var yndlings pålegget mitt nuggati med kaviar på knekkebrød.... ÆSJ!! hahah.... liker d ikke nå...
gullungemamma'n til 3!! ;-) Skrevet 28. februar 2007 #16 Skrevet 28. februar 2007 kokte grønnsaker var forferdelig,men da fikk vi spise de rå i stedet. Det var kjempegodt, og nå går de ned i begge former! Paprika likte jeg ikke, ei heller yoghurt, mais eller tomat. Nå spiser jeg alt dette med største fornøyelse, og også sopp som ikke kom innenfor leppene da jeg var lita. Hvitost var jeg heller ikke så begeistret for, men det går ned på høykant nå, og løk! -Den spiste jeg kun meeget godt stekt før. Nå elsker jeg løk i alle former. Men noe er og blir som før... -Makrell i tomat, Kaviar (ROGN), erter i alle former, det klarer jeg bare ikke. Kun kanskje små hageerter i små mengder godt kokt i grytrett med masse annet kan til nød gå ned om jeg svelger de hele. Men jeg brekker meg om jeg tygger de. Blåmuggsost har jeg aldri likt, men jeg er ikke redd for og prøve ny mat fordi om jeg kan være litt skeptisk til noe. Morsomt og teste nye ting synes jeg. Og man kan ofte bli overrasket når man prøver ting man før ikke likte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå