Gå til innhold

Da har vi fått de mystiske svarene fra Ullevål :)

Anbefalte innlegg

Fy fan som vi var nervøse når vi dro. he he

Satt som på nåler begge to før vi blei ropt inn.

Snille damen gikk igjennom alle teste resultatene våre og hun fant ikke noe unormalt eller galt. Alt var i skjønneste orden :)

Så ble jeg beordret opp i stoler for en inv. ul, og også der var alt helt perfekt. Ingen tegn på noe som helst unormal.

Fikk også vite at jeg har fremovervent livmor, og det så ut som om jeg nå kom til å slippe hele 4 egg. Var mange som var modne.

Så spør hun om vi skal føre opp en pitteliten slange og kjøre inn saltvann og noe kontraskvæske tror jeg det var, for å sjekke slimhinnene mine.

De var kjempefine. Ingen arr som gjør det vanskelig for eggene å feste seg, og ingen muskelknuter eller lignende.

Ble en lang prat etterpå, hvor hun rett og slett bare måtte konkludere med at det ikke var noe å gjøre. Dette her ville kroppen min fikse selv, og hun regnet med at det kom til å gå kjapt, fordi nå ville jeg være avslappet og helt rolig ihht kroppen min.

Det var ikke snakk om noen medikamenter eller noe, hun syntest at det bare var dumt. Jeg har el hver mnd og alt var finfint på prøvene.

Hun syntest rett og slett at det var bortkastede penger for vår del.

Så fikk jeg beskjed om at jeg får ul en gang i uka fra uke 6-12 (når jeg blir gravid igjen) og annenhver uke frem til uke 18. Etter det skal jeg ha ul 1 gang/mnd frem til jeg er 24-28 uker på vei.

Hun ville følge nøye opp på vekst og utvikling osv (også mye for at jeg skal være roligere og ikke stresse)

Så alt i alt gikk jo dette kjempefint. Er kjempedeilig at vi ikke trenger å tenke mere på dette.

Går det galt igjen er det ingenting de kan gjøre fra eller til, og kroppen min ordner jo opp selv.

Men som sagt: hun mente at NÅ var det straks vår tur.

Hun dristet seg til og med på å gjette at maks 3 pp til (eller en sa) så skulle dette sitte.

Utorlig den dama der.

Er kjempefornøyd med hele greia.

Fikk også beskjed om at jeg bare kan ringe henne hvis jeg er bekymret. Og begynner jeg å blø, får jeg time til ul på dagen :)

ÅÅÅhhh, *puste lettet ut*

Dette var sinnsykt deilig å høre for begge oss. Vi flakset ut fra sykehuset og bare gliste begge to.

Merket godt på sambo at han senket skuldrene mange hakk.

Når vi satt oss inn i bilen igjen ropte han ut: Endelig kan vi ha sex uten å bekymre oss for at noe er galt!

Hi hi.

Såh, takker for støtte og omtanke jenter :)

Dette kommer visst til å gå bra uansett :)

klemme klemme

Fortsetter under...

Åååååå, nå ble eg glad altså!!!

Må være så deilig for dere dette!!

Vel fortjent! NÅ skal det gå deres vei altså!!

Nyt sexen og hverandre nå!! Plutselig er den helt spesielle spiren der!!!

Lykke til vennen!!

Klemme på deg!! Hardt!!

Så bra...ufattelig gøy å høre :)

Jeg selv skal også til GU for å bli undersøkt (har 2 SA og 1 EXU på et halvt år)......blir så glad for å høre at dere kan fortsette å prøve og ingenting galt med deg. Det gir meg selv et lite håp om at de skal kunne gi meg også et positivt svar!!!!

PS. Så heldig du var som traff en person som hun, som gir deg 100% støtte :)

Klemmer

Annonse

Åh så flott da! Har fulgt med deg litt og dette var jo bare fantastiske nyheter:) Nå skal du se at dere i alle fall slapper av litt mere og kanskje greie å være enda litt mere kjærester og ikke gå å bekymre dere hele tiden. Krysser fingrene for at dama får rett og at det ikke er lenge før spiren din sitter som den skal!

Stor klem

Oi, det var utrolig gode nyheter! Saa fint da, og utrolig deilig for dere begge. Jeg blir faktisk litt letter selv her, fordi jeg ogsaa har mistet noen ganger, 4 totalt, og alle foer uke 6. Men jeg har et barn og det var paa graviditet nr 3.

Saa, da er det kanskje haap for flere barn for meg ogsaa?

Tenker paa hvor mye fortvilelse og grubling du har gaatt gjennom her, og saa viser alle medisinske tester at dere er helt i orden og at du bare har hatt maks uflaks, det er saa utrolig bra. Da faar jammen jeg hoere paa mine leger ogsaa, som sier akkurat det samme til meg.

Lykke lykke til Lioevr, synes det var en ro over hele innlegget ditt jeg da, hehe.....dette har gjort dere godt, det er helt sikkert!

Ha en super kveld og tvi tvi neste pp naa.

Så bra!!:)

Da var det jo ikke noe å grue seg for alikevel:) Tar med meg dette videre på min utredningsvei.

Håper det sitter nå, som du slipper så mange egg!! Kanskje ikke ideelt med firlinger men?;) Håper det sitter på ihvertfall ett av dem:) Eller kanskje to:D

Lykke til videre, slapp av og kos dere masse nå!! Tipper dere er 3 om ca 9 mnd:)

Hadde du ei dame som var litt voksen?? johannesen eller noe? jeg husker ikke fornavnet.... men hu har to etternavn.... Hu er så koselig og snill:-))

Men så godt å høre at det gikk bra... supert å høre:-) Og at du vil bli fulgt opp hele veien med UL...

åååååå, nå ble jeg glad på dine vegne!!

har vært så spent på å høre:)

Da kan dere jo bare kjøre på, og dere får oppfølging hele veien!

Kanskje har dere bare hatt max uflaks til nå da..

håper det klaffer for dere snart!!

:)

Annonse

Så kjekt å høre!!! Og spesielt at dere fikk så god dame på sykehuset og beskjed om tett oppfølging neste gang! Jeg gleder meg så enormt til jeg hører du har blitt mamma!! Håper ikke det blir så lenge til ;o)

Slapp godt av, nyt gleden over lettelsen sammen med hverandre - og vips så er dere der :oD

Mange, mange klemmer!

ÅÅÅh, heia jentene :)

Jeg har det helt sinnsykt deilig nå.

Selv med kjedelig førstehjelpskurs, og en ubeskrivelig lang dag sitter jeg fortsatt å smiler.

Det var en sinnsyk herlighet å få høre at alt er i orden og at det til slutt skal gå bra.

Håper dette hjelper på sexen og.

Har jo aktisk blitt bare akkurat rundt el, også har vi ikke turt mer. Er jo redd for å gjøre skade eller være grunnen til at ting skjer.

Nå er endelig skuldrene nede tilbake på plass og ryggsekken vekke.

Til dere andre som har hatt flere sa.

Jeg anbefaler på det sterkeste å få en utredning.

Og om ikke annet, så ender det med et letta smil og rolig pust. Skal ikkelegge under en stol at det har vært en stressende og tankefull tid, med masse opp og nedturer. Men verdt det var det som fan!

Så her skal sambo beordres i sengs snart, og vi skal få kosa oss litt og snakka ut :)

Hakke sett han siden i dag morges.

Det er hår for oss alle nå føler jeg. Til og med meg og sambo :) :) :)

Å, for en herlig og letta følelse det må være. Håper spiren din sitter snart!

Nå er det, som du sier, bare å kose seg masse og ha mye befriende sex...ikke bare for befrukningens del ;o)

Kos dere masse, så får vi vel en gladmelding fra dag snart her på BIM!

nei nå griner jeg for dette å, noe så godt å lese, ble kjempe glad nå for deg og din kjære, tenk så godt for dere å vite dette. Ja da skal jeg sende mange gode og possetive tanker bort til dere, la det gå litt fort for dere nå da. så taker vi de gode englene som har passet på egglederne dine osv. JIPPI JIPPI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...