Gå til innhold

Tralalala...tannlegen igjen...


Gjest

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært hos tannlegen igjeb, har rotfylt en tann og ordnet to hull. Var nede i dag, så ble nummen i hele kinnet og tunga, siklet og herjet når jeg var ferdig...hehehehe....Nå har jeg bare to hull igjen så er jeg ferdig, deilig! Sofie var med meg siden jeg ikke hadde barnevakt, satt i 75min og sjarmerte alle der:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig at du nærmer deg ferdig! Tannlegen er ikke gøy. Er et halvt år siden jeg var der sist, så det er et halvt år til jeg trenger å gå neste gang... Men gruer meg allerede! :o/ Trøster meg i hvert fall med at selv om jeg hater å gå dit, så går jeg i hvert fall!

Så flink hun var som satt og ventet på deg så lenge, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig tålmodig av Sofie da. Flink jente altså.. Emma har ikke noen tålmodighet for tiden. Jeg har også hatt en slik tannlege runde nå, og har siste gang på kommende torsdag, men jeg må ha barnevakt.. Heldigvis er mamma er her fortsatt så da kan jeg "slappe" av i stolen så mye som man kan hos tannlegen iallefall :) Har liksom vært det ene etter det andre med tenna mine.. Jeg hadde to fyllinger som hadde ramlet ut og 2 hull... Tok så utrolig mye syrenøytraliserende i svangerskapet og det har nok ikke vært bra for tenna.. Men snart er "gliset" ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt barnevakt de andre gangene, men i dag klaffet det dessverre ikke med jobben til foreldrene mine. Ringte tannlegen og sa fra, hu sa at det gjorde ikke noe, de hadde så mange koselige damer som kunne holde henne med selskap. Så hun fikk masse oppmerksomhet og koste seg..hehe...Hadde henne i samme rom da, ellers hadde jeg ikke klart å slappe av!

Har hatt to rotfyllinger og fikset 4(tror jeg) hull, "bare" to hull igjen. Har kastet opp gjennom begge svangerskapene, og det tærte mer på tennene enn jeg hadde trodd gitt...Heter jenta di også Emma? Fint navn altså:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...