Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Har 9 dager til termin i dag, men er egentlig rimelig klar for å hilse på lillegull nå Har de siste dagene hatt litt sånn mensenmage, ikke så mye murringer men mer den følelsen man har i magen før mensen kommer. Litt oppblåst, hard og rar... Noen som vet om det betyr om fødselen er i nærheten? Har i tillegg blitt akutt lei, det skjedde egentlig i går så nå synes jeg alt er utrolig tungt og tungvint. Kom ut lillemann!!!!! =)
m@rie82 Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 hei! ja, det kan jo tyde på at noe er i ferd med å skje. magen min var litt sånn før jeg fikk førstemann. når du bare har 9 dager igjen til termin så gjør det vel ingenting om h*n kommer nå..? ønsker deg masse lykke til iallefall!
Marius sin mamma <3 Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Hei! Jeg har hatt endel sånn "mensenmage" de siste ukene, men det har fortsatt ikke skjedd noe her. Var på sjekk hos jordmor etter at jeg hadde hatt det slik i noen dager, og da var jeg moden og hadde 2 cm åpning, men det er nå 2 uker siden!
bompymamma Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Har hatt det på samme måte som deg i nesten en uke nå, men var hos lege idag og hodet hadde ikke festet seg engang. Håper h*n holder seg litt i ro, ettersom KS mitt ikke er før om 2 uker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå