Gå til innhold

"Mensenmage" kan det bety noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 9 dager til termin i dag, men er egentlig rimelig klar for å hilse på lillegull nå :)

Har de siste dagene hatt litt sånn mensenmage, ikke så mye murringer men mer den følelsen man har i magen før mensen kommer. Litt oppblåst, hard og rar... Noen som vet om det betyr om fødselen er i nærheten?

Har i tillegg blitt akutt lei, det skjedde egentlig i går så nå synes jeg alt er utrolig tungt og tungvint.

Kom ut lillemann!!!!! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

ja, det kan jo tyde på at noe er i ferd med å skje. magen min var litt sånn før jeg fikk førstemann. når du bare har 9 dager igjen til termin så gjør det vel ingenting om h*n kommer nå..? :)

ønsker deg masse lykke til iallefall! :)

Skrevet

Hei!

Jeg har hatt endel sånn "mensenmage" de siste ukene, men det har fortsatt ikke skjedd noe her. :P Var på sjekk hos jordmor etter at jeg hadde hatt det slik i noen dager, og da var jeg moden og hadde 2 cm åpning, men det er nå 2 uker siden!

Skrevet

Har hatt det på samme måte som deg i nesten en uke nå, men var hos lege idag og hodet hadde ikke festet seg engang. Håper h*n holder seg litt i ro, ettersom KS mitt ikke er før om 2 uker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...