Gå til innhold

Karsten har begynt å...


-carina-

Anbefalte innlegg

...dra seg frem etter armene. Begynte med det på søndag og har fortsatt i dag. Går ikke så rasende fort enda, men litt tempo har han jo. I dag morges så jeg at han siktet på noe og jammen meg så var det stikkontakten!! Og der hadde det stått barnesikring, men mannen min skulle jo bare støvsuge... Jammen godt at jeg oppdaget hva han var på vei mot, så fikk jeg dyttet inn sikringen igjen. Nå er det på tide å fortelle mannen min at han må være enda mer observant!! Men jammen meg så virker Karsten sååå mye større nå som han kan klare å komme seg fremover! Jeg la frem masse "lokkemat" på gulvet og satt klar med videokameraet. Han så litt skeptisk ut når jeg satt der med kameraet, men så fikk jeg tilslutt festet ålingen på film! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så morro! Sofie har også gjort det en ukes tid, men, åler seg mest bakover av en eller annen grunn. Blir kjempe sinna, for hun kommer bare lenger og lenger unna det hun vil ha tak i da..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morro da..!!!:) venter veldig på dette selv.. og ikke minst jenta mi.. ho vil så gjerne..men går mest bakover eller rundt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...