Gå til innhold

Noen som kan hjelpe? Noen som har opplevd lignende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet det er vanskelig å forklare. Men er det noen av dere som har hatt vondt i eggstokken midt mellom EL og TR ?

Jeg har nemlig det på høyre side, hatt det siden fredag. Det stikker liksom litt. Kan sammenlignes med å være øm i en muskel ? Eller kanskje ikke. Det er så vanskelig å forklare hvordan det er.

Noen andre som har opplevd dette? Eller noen som vet hva det kan være?

Jeg er takknemlig for alle svar :=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei=)

Jeg har ikke opplevd det, men vet at stikkinger er tegn på graviditet. Så håper at det betyr at det driver og fester seg en liten spire hos deg. Men kroppen kan jo tulle ganske mye med oss, så er ikke lett å si. Legg ut det samme på bli gravid, hvis du ikke har gjort det allerede. Der er det sikkert mange som kan svare=)

Klem

Skrevet

Ja, du sier noe. Men jeg har nettopp vært gravid, og da kjente jeg det ikke sånn i det hele tatt. Så jeg VIL ikke tro at det kan være det, for så å bli skuffet, om du skjønner?

Men jeg skal legge det ut på bli gravid, så får jeg se om noen andre kan vite :=)

Takk for svar ihvertfall!

Skrevet

Har vel ikke fått med meg, men regner vel med at dere ikke bruker prev eller??

For hvis ikke så høres det ut som om du kanskje har festesmerter...Eller at livmoren vokser...Hvis du skulle være gravid igjen da...=o)...

Blir spennende å se nå TR egentlig skal dukke opp da...=o)

klem

Skrevet

Hei!

Nei, vi gjør ikke det. Var så vidt på minipillen, før vi sluttet igjen. Rakk noen dager med pillen :=)

Men da jeg var gravid sist hadde jeg ikke sånn smerter i det hele tatt. Så jeg tviler faktisk veeeeldig på at det betyr barn i magen. Eller kanskje at jeg ikke vil håpe for mye. Det er snart to mnd siden MA`n, så jeg vet ikke helt, jeg. Jeg har ingen andre gravid symptoner heller, jeg hadde stort sett alle sist gang, før jeg fant ut i 7 uke at jeg var gravid. men ingen nå :(

Du har ikke opplevd noe sånt du da?

Skrevet

Nå mener jeg å ha hørt, kan ha hørt feil, at man er veldig fuktbar de få dagene etter pille slutt, men ikke vet jeg...

Men mulighet kan være der...Og husk at savngerskapene du kommer til å få (regner vel med at du kanskje skal ha flere en 1 barn=o) ) er forskjellige...

Så man vet jo aldri, men det kan også bare være kramper og TR er tidlig ute...

vel ikke noe annet enn å vente og se...Men hvis det skulle forsette å gjøre vondt, synes jeg du skal ta en tur til legen...

Vel har opplevd en helsiken smerte en gang, og da klarte jeg ikke stå oppreist, men da var jeg gravid.

Men har hatt noen små smerter nå i dag, trodde veldig på at det var TR på vei, men hun har forsatt ikke dukket opp så begynner å tro at det EL jeg har først NÅ... men jeg vet ikke...

hehe...

Skrevet

Skjønner at du ikke vil håpe for mye. Ikke noe gøy å bli skuffa. Håper ihvertfall at det gir seg snart hvis du ikke har en liten spire da. Som *BabyCakes* sier er jo alle svangerskap forskjellige, så det kan jo være gode nyheter. Men vent til IKM før du begynner å håpe, er jo så surt hvis tanta dukker opp hvis man håper.

Skrevet

Takk jenter :=)

Skal holde dere oppdatert, jeg :=) Må gå! Skal på familie selskap! Snakke sikveld?

Skrevet

Jepp er her jeg da...=o)

Kose deg da...

klem

Skrevet

Jepp vi snakkes=) Kos deg i selskapet.

Skrevet

I`m back :=) Noen andre her?

Skrevet

IKM er den 8 mars, så jeg får bare vente til da. Men jeg orker ikke tenke for masse på det, for da kommer jeg til å bli så sinnsykt skuffet.

Men, men! Jeg hater TR! Det er no`dritt!

Skrevet

Jeg hadde også sånn verking over flere dager, men det ble ingenting mer ut av det... og venter fortsatt på at TR skal dukke opp.. :-) Så ikke godt å si hva det kan være..?

Skrevet

Tror nok ikke det er noe spes, men, men ...

Når har du IKM da?

Vi får holde hverandre oppdaterte :=)

Skrevet

Antagelig har man sånne stikninger hver syklus uten at man tenker så mye over det før man prøver å bli gravid.. da blir man mer oppmerksom på det meste er min erfaring hvertfall :-) Vel, jeg er på dag 52 jeg så syklusen min er jo helt på tur. Aldri opplevd noe lignende før.. Sitter og skal ringe en gynekolog nå for å sjekke det ut, blir gal av denne ventingen, men aner ikke hvor jeg skal ringe :-) Noen tips?

Skrevet

Kan du ikke ringe fastlegen din for en henvisning til gyn?

Jeg er med i et prosjekt hos en gyn, så jeg går dit.

52.dag? Oj, det er lenge. Har du væt gravid tidligere? Jeg tror og jeg hadde blitt gal av å vente så lenge :=) Hihi! Men du kan ikke være gravid da?

Lykke til!

Skrevet

Jeg var gravid i høst som endte i MA. Etter det har jeg hatt to sykluser, siste var 10.januar, så det er en stund siden liksom.. Før jeg ble gravid hadde jeg 3 sykluser til vanlig tid etter p-pilleslutt og ble gravid uten at det var planlagt i det hele tatt, typisk vel.. :-) Testen slo ikke ut før sent forrige gang, men har sjekket senest i dag og det er så negativt som det går an... så nei :-) Godt mulig det ikke er så uvanlig å hoppe over en syklus, men blir sprø av å vente så betaler heller litt for å bekreftet/avkreftet at det er noe galt også kan jeg heller slappe av etterpå.

Skrevet

Ønsker deg lykke til ihvertfall!

Stooor klem!

Skrevet

awholenewworld: jeg har hatt sånne stikkninger i eggstokkene mellom el og tr...jeg hadde det forrige syklus og nå og jeg er ikke gravid.

kan ikke helt svare for denne måneden for jeg har jo ikke kommet til tr dagen ennå men jeg var det i allefall ikke forrige måned:)

Skrevet

takk for svar hønemor!

Jeg kommer ikke til å teste g-test før tidligst IKM dagen min.

Når har du IKM da?

Skrevet

jeg hadde eggløsning om søndagen eller mandagen så jeg har langt igjen til tr:)

Skrevet

Aha!

Du får holde meg oppdatert når den tid kommer da :=)

Skrevet

no vekje ej ka du meina me EL å TL men sist ej hadde vondt i omkrins eggståkkane,hadde ej syste på eggstokken:/ d va vondt når ej trykkte på,å vondt når ej skulle tisse...men da va min ganske stor. 5x5 cm.

vist d blir verre hadde ej ringt lege,for d va utruli vondt når den sprakk! sjukebil å morfin å heile pakka:/

Skrevet

Takk for svar :=)

Skrevet

heisann awholdenewworld:)

Jeg har hatt sånne stikninger i høyre side...ligner på det som du beskriver...jeg er nå i 1pp etter ma..kanskje det kan vere noe i forbindelse med at vi har hatt ma?? jeg tror det kan vere rundt el...at man har sånn stikninger...vet ikke hvor i syklusen du var da men...jeg tror det var like før el...nå er det borte igjen..jeg har ikm 16.mars...håper så inderlig at jeg skal vere gravid igjen nå...:) hadde gleda oss sånn sist..

vi får holde hverandre oppdatert...

men de stikningene jeg hadde kom og gikk litt...var ikke sånn veldig vonde..bare litt ubehagelige..om du skjønner..(uff ble litt rotete detta her men skal snart på jobb) vi snakkes:)

masse babystøv til deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...