En snupp - og en knert i magen Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Det slår ikke feil - uka etter mensen blir jeg sinnsykt babysyk! Går på piller, og vet at om ca. et år skal jeg slutte på dem, og er vel sånn sett i kategorien snart klar. Har prøvd å holde meg unna Barnimagen for å se om det hjelper, men neida!! Og i alle fall ikke denne uka... Slitsomt!!!
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Uffda Hormoner er en fortvilendes greie ja, minnes selv min tid på ppiller (måtte gi opp og begynne på noe hormonfritt istedetfor), alt gikk istå for meg ;o) Inkludert babysykdommen hehe.. Men et år går forhåpentligvis fort for deg!! og barnimagen er et skummelt forum, hilsen en som også venter.. og venter...
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Barnkanskje? : Kan jeg spørre hva slags type hormonfritt du gikk over til?
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 OI, sorry. Fant akkurat spørmålet ditt. Jeg bruker ladycomp (kombinert med pessar som desverre har gått ut av det norske markedet.. tragisk!!) og er superfornøyd Og bonusen er at jeg nå vet akkurat dagen jeg har eggløsning så det er bare å sette igang når man vil.. det er også skummelt hehe.. link til info ang ladycomp (er desverre ganske dyre, men holder jo i mange mange år og kan kjøpes brukt evnt.): http://www.buenaventura.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå