kine 24.12.2007 Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Jeg tror nemlig at jeg hadde el-slim nå, selv om TR var ferdig på fredag (alt for tidlig) og jeg har vært mer eller mindre tørr siden. Det var en lang (minst 5 cm) slimete streng, som ikke tørket inn om jeg strakk den flere ganger. Har lest på pernille.info, og synes sekretet minnet mest om el-slim. Tok el test i går, fordi jeg synes jeg var litt vel klar fo sengekos (rødmer litt...), men da var testen negativ, heldigvis fikk jeg kos alikevel ). Skal ta en ny test om ca 2 timer for å se om den nå kanskje er positiv. Ååå, nå er jeg spent. Venter egentlig EL først til helgen, men hadde en noe rar TR nå sist, så jeg er litt usikker. Spørsmålet mitt er om noen har erfart å gå fra å være mer eller mindre tørre til å få el-slim? Skal jo egentlig være litt andre typer sekret i mellom.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Jeg er som regel tørr fra tr til el. 2-3 dager før starter det med sånn vannaktig lotionlignende utflod, og deretter rett på det strekkbare slimet. de gangene el kommer senere, så opplever jeg å ha det strekkbare slimet i flere dager. Vet også at mange her inne har det i opptil en uke før de får el. De merker bare at det blir mer av slimet. Så du har nok snart el, og burde vel sørge for sengekos annenhver dag til ca en uke etter el så da blir det mye kos på deg gitt hihi lykke til med denne pp da. *krysser fingrene*
kine 24.12.2007 Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2007 Tusen takk for svar! Vanligvis har jeg slik lotionliknende sekret før el-slimet jeg også, derfor ble jeg så overrasket da dette el-liknende slimet kom. Men som sakt så var hele forrige syklus utenom det vanlige. Spottet hele fire dager før TR startet skikkelig, og så ble TR helt ferdig etter kun 4 dager. Blødde skikkelig i bare 2 dager. Lurer litt på om det kan ha vært spermrester, med det skulle jo tørke inn forholdsvis fort etter å ha blitt strekt noen ganger. Lurer også på hvor lenge etter sex slike spermrester kan komme ut igjen. Kan det være så mye som over et halvt døgn?
2 fine små Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Da har vi det ganske likt, jeg er ogsaa litt yr og rar, hehe... Og venter EL til helgen, men er litt slimete naa her ogsaa, og litt yr og foelsom om det hele, hehe.... Faar se da, hadde tenkt paa litt aktivitet i dag, men kanskje i morgen og framover er en god plan? Lykke til, jeg kan ikke saa inngaaende ting om EL men foelger din traad, siden vi er likt i takt. =o)
kine 24.12.2007 Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2007 Takk for svar! Ja det er ekstra spennende å følge hverandre fremover siden vi er i så lik syklus. Kanskje vi blir litt ekstra øre fordi vi vet hva som er på gang )
kine 24.12.2007 Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2007 Ja, ja tok en EL-test nå, men ikke noe egg på vei riktig ennå. Tror kanskje det ikke er så lenge til da. Ganske verpesyk nå.... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå