Gå til innhold

April-barn-mammaer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei og hopp

Jeg har termin 4.april og er litt i villrede når jeg skal kjøpe "uteklær" April kan jo være ganske lur... fra før har jeg et sommerbarn og et vinterbarn så et vårbarn er noe nytt..

Hva har dere kjøpt/planlagt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 10 april, og har tenkt å kjøpe en dress, eventuelt bukse og jakke, i ull. Ellers kommer han jo til å ligge god og varm i vognen sin :0)

Skrevet

høres bra ut.. tusen takk..

da var det å gå på ulljakt ;-)

Skrevet

Ja april måned er en lur måned..

selv har jeg bursdag i april, (den 23.) og kan vel si at jeg har opplev iallefall 3 årstider på bursdagen min.. Fra -8 grader til +32.. fra snøstorm til kjempesommer.. ikke mangen mnd i året med så stor svinging..

Har selv termin i slutten av april, så jeg har gradert meg litt...

ikke mye vinterklær, helst vår og sommer..

Skrevet

Dette har jeg også lurt på! Har kjøpt en varm dress også tar vi det litt som det kommer tror jeg.. Får evnt slenge oss rundt å kjøpe noe varmere om det er behov for det når den tid kommer:)

Er jo ikke lett å vite med april!

Skrevet

Jeg har termin 28. april, og har 2 høstbarn fra før. Er oxo litt usikker på hva jeg skal investere i...... kommer nok til å kjøpe en god og lun utedress..men ikke altfor varm.

Skrevet

Ull har nå jeg kjøpt ullbody, strømpebukse og lue, samt "utedress" over. ull regulerer varme selv så,da babyen ikke gjør dette i begynnelsen.. her i nord er det nokk litt kaldere ,men i år er det jo veldig kaldt overalt så tviler på at det blir +20 til april;-P...

Skrevet

Hei hei.

Har termin 15.april.

Har 2 utedresser, 1 sett med ullbukse, jakke og sokker (strikket), 1 sett med ullundertøy, og ei tynn ull-lue. Resten av klærne er i tynn bomull, eller fløyelsdresser. Ikke kjøpt noe sommerklær enda.

Skrevet

Hei jeg har termin 2 april,og har 2 fleecedresser og en "teddy"(alla fleece) jakke, har også noen foreet selebukser og strømpebukser..

Ligger jo som oftest i vogna..

Skrevet

Trenger du noe særlig uteklær da? Jeg fikk en gutt nov 05, og brukte nesten ikke uteklær da heller, var på lange turer, men gutten lå dypt i voksiposen. Brukte ull og fleece, og kommer til å bruke det nå også.

Skrevet

Har termin 6.april.

Har ikke kjøpt noenting enda vi da.

Har noe fra førstemann her,også fikk vi en del fra ett par venninner fra meg,og de er alle født på forskjellige tidspunkter i året,så venter med å kjøpe noenting til babyen er ute.

Jo,lue har jeg glemt.. Trenger jo det da..

Skrevet

Har termin 3 april og har fleece-dress og bukse og jakke i ull som oldemor har strikket :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...