Gjest Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 hadde du ingen åpning? Hvor langt er du på vei?
Kris. Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 vært inne på riksen igjen etter enda en jævli natt... kynnerne har ikkek påvirket åpning enda, men kan fort snu sier det.. Jeg er totalt utslitt etter å ikke sovet på 3 uker nesten. Legen sa jeg måtte holde ut til uke 37 så kan de kanskje sette det igang.. Jeg er 34+1 idag.
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Off stakkers deg.. hvor kraftige "tak" registrerer CTGen? Hvor lang er livmorhalsen din? sa de noe om den var myk ?
Kris. Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 De har ikke vært med fingrene oppi der, det turte de ikke nå...kun ul..Livmoralsen er lang enda 3 til 4 cm, den varierer, kunne vist det sa over legen..Hvis man måler 4 ganger om dagen vil man få 4 forskjellige svar sa henne.Hvor sterke kynnerne er kan heller ikke måles fordi det kommer an på hvordan hard og hvordan de fester båndet.jeg har ligget på ca 50 prosent, men det forteller ikke noe. Men den viser hvor regelmessige takene er... min er ca. hvert 3 min oppe på en helt hard mage fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå