Mandragora Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Er det bare meg eller er det normalt å være konstant sulten...? en time eller to etter måltid er sulten der igjen, andre som har det sånn i slutten av graviditeten? Er 38+4
SuperBibb Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 kan vel understreke den... Ikke alltid jeg er så sulten, men jeg har konstant lyst på noe å tygge på! Er 39+2 i dag.
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Hei! Jeg er 30 + 3 i dag å jeg er oxo konstant sliten! orker ingenting! alt er liksom bare ett ork... men så har jeg noen gode perioder innimellom. du er jo så pass lagnt på vei at det er kansje ikke så rart =) men ta det opp med legen din kansje du trenger gjærn...
Mandragora Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2007 hehe energien er der, ikke noe i veien med den,men konstant sulten!
spentjente Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 er 31+2 i dag! er konstant sulten, og har vært d lenge=)
m@rie82 Skrevet 27. februar 2007 #7 Skrevet 27. februar 2007 hei! har vært veldig sulten de to siste dagene, vet ikke hva som går av meg... hehe!! men føler at jeg MÅ ha noe å knaske på hele tiden. her går det mest i gulrøtter...
Krølle79 Skrevet 27. februar 2007 #8 Skrevet 27. februar 2007 åh, ja!! Så godt å se at det er flere enn meg der ute!! Det går fader'n ikke lange tda etter et måltid før jeg blir sulten igjen... Både på vanlig mat og det å ha noe å knaske på.. Føles som om jeg er tilbake i 1. tri.... ((( Er det rart kiloene legger seg, sier jeg bare.. -og ikke er det lett å holde bånd på seg heller.. skulle ønske jeg også hadde "kick" på gulerøtter.. og ikke alt det andre jeg stapper i meg..
Lykkelig! :) Skrevet 27. februar 2007 #9 Skrevet 27. februar 2007 Signerer her... Konstant sulten/ lyst på noe...!! Er i uke 38 nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå