Arwen* Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Lotta Lovise Norma (likte ikke dette særlig godt..)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 i og for seg syns jeg navnene er finest i denne rekkefølgen: Norma Lovise Lotta Alle fine navn forresten! Men jeg må bare si at Lennart og Lotta hørtes ut som et utrolig kult søskenpar Det klang så godt sammen at det nesten høres ut som en barnebok... Kanskje en grunn for å velge Norma
Mammamor =) Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2007 Takk for svar! Koselig at dere forklarer hva dere synes. Selv er jeg mest usikker på Norma. Enig med at Lennart og Lotta høres kult ut =) og Lovise er kanskje litt tungt..?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Louise Lotta Norma ville jeg holdt meg langt unna. En norm, liksom... Høres ut som et selvkonstruert navn.
Mammamor =) Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2007 Det er faktisk over 300 personer i norge som heter norma =) så selvkonstruert er det ikke, jeg liker det fordi døpenavnet til Marilyn Monroe var Norma Jean, noe jeg synes er knalltøft! Men det er litt for lite norskt for meg med Jean, så derfor baare Norma.. men jeg tror ikke jeg ender opp med det uansett, det står vel mest i Lotta og Lovise
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #8 Skrevet 27. februar 2007 Lotta Lovise Norma. Hva med Leonora, Linnea eller Lydia??
Synnøve_Solbakken Skrevet 27. februar 2007 #9 Skrevet 27. februar 2007 Liker både Lotta og Lovise, men Norma syns jeg var lite pent.
StorkeMammaen Skrevet 27. februar 2007 #10 Skrevet 27. februar 2007 kjempe fine navn. Lennart og Lotta passer best sammen, men syns Norma er det fineste navnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå