Gå til innhold

Ul. i morgen!

AnLin *j07* med januargutt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg sååå til å se lillesnupp at jeg nesten ikke får tiden til å gå! Er jeg litt rar når jeg er heelt sikker på at alt er ok med den lille? Leser om så mange som er bekymret for ul..men jeg er ikke det i det hele tatt.. Kommer vel til å bli sønderknust om det skulle være noe nå som jeg er så sikker på at alt er bra.. Andre som bare gleder seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så flott at du bare gleder deg!! ikke noe som er bedre enn det - og hvorfor skulle du ikke - er jo en veldig liten prosent som ikke er ok på dette tidspunktet... hadde nok ikke vært bekymra eg heller om eg ikke hadde mista forrige gang...

lykke t til deg.. gi lyd fra deg!! ;)

Skrevet

du er absolutt ikke rar, for du har antageligvis helt rett..! ;) kos deg..!

klem

Skrevet

Ultralyden var helt fantastisk og babyen var perfekt den! Hurra hurra for en opplevelse! mest sannsynlig jente som jeg også innerst inne trodde! :0)

Skrevet

der ser du:) det var ingen grunn til å bekymre seg heller!! så kjekt at alt står bra til:)

Skrevet

eg har og ul i måro... eg glede meg veldig,.. Men eg e forberedt på da versta.. hehehe :) vett kje koffor.. men.. sån e eg ;) Men eg glede meg veldig te å få sjå lille nurk!! da e da ikkje nåke tvil om vertfall:) Men eg har vel litt bekymringa me meg ja.. Hehe

Men da e godt å hørra at andre e sikker på at alt e bra og sånt! da e jo veeeldig bra!!! :)

Skrevet

Lykke til anevictoria (nydelig nick forresten!). Det går sikkert fint. Det er en helt ubeskrivelig følelse og helt fantastisk, så gled deg!! :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...