Gå til innhold

Bleiebøtte igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en sangenic bleiebøtte i gave og har 2 bleiebarn (2 år og nyfødt). Skal det være meningen at det skal være så trangt i det hullet hvor en kaster bleiene? En pleier jo å kaste bleien først og så papiret. Hvordan gjør dere det? Jeg er ukjent med dette og har brukt en vanlig bøtte på badet til nå. En får jo hendene fulle av bæsj hvis en må presse ned papiret/våtserviettene etterpå??

Jeg har hatt lyst på bleiebøtte i all evighet og må si jeg er veldig skuffet over hvordan den virker hvis det skal være sånn at en må ha en annen bøtte for å kaste papiret i tillegg til bleiebøtta, da er jo hele vitsen vekk.

Kom med gode råd og tips da folkens!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke vi hadde klart oss her i huset uten bleiebøtte... Venter nr 2 i løpet av mars og ser helt klart behovet for bøtta..

Jeg pakker inn papiret i bleia, og så pakker jeg bleia tett igjen. Og så er det bare å dytte nedi... Blir ikke møkkete på henda av det :-)

Skrevet

Brukte bleiebøtte til å begynne med, men etterhvert kastet jeg den ut. Nå har jeg vanlig bossbøtte med lokk og så lenge jeg ikke fyller den opp går det helt fint. Om du tenker lukt så kan du jo bruke sorte hundeposer til skittbleiene slik at de ikke lukter.

PS jeg har ikke varmekabler i baderomsgulvet da!

Skrevet

Hadde bleiebøtte til førstemann, men den har jeg kasta nå... vi har varmekabler i gangen og på badet, og da lukter det forferelig....

Kan ikke ha bøtta i stua heller. Jeg samler tisse bleiene i pose på utsiden og kaster de i søppeldunken når jeg skal på farta. Drittbleiene går jeg ut med, med en gang:)

Funker like greit det synes jeg.

Skrevet

ifht papir/våtservietter; så er det som noen før meg har nevnt; pakk det inn i bleia før du kaster det.. :)

ifht varmekabler, så ble jeg tipset om å legge et sånn kaserolleunderlag av kork under bøtta.. da blir det visst ikke så varmt og stinkende.. ;)

Skrevet

Da ungen vår hadde skikkelig diare, la jeg dem i hundeposer og kastet dem ut vinduet etterhvert...så helt forferdelig ut på plenen, men lukta var borte iallefall...

Fungerer kanskje best på vinteren og ikke i steikende sol!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...