Gå til innhold

Kosthold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere flinke til å spise sunt og variert? Synes det er så vanskelig å holde meg unna sjokolade.....

Skrevet

Jeg prøver så godt jeg kan å spise sundt. Men noen ganger så skjærer det seg totalt :-). Det er ikke lett nei å holde seg unna godsakene for tiden.

Skrevet

Synes jeg har vært flink til nå, og hatt et variert kosthold med mye frukt og grønt - og faktisk litt fisk også. men etter som magen blir stadig større blir det liksom ikke så farlig å ta en sjokolade... Herlig selvbedrag :-)

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke er flink nok til å spise variert og sunt. Skeiser ofte ut med lettvinte greier og en sjokolade. Får dårlig samvittighet også. Nei, skal prøve å ta meg selv litt i nakken nå og skjerpe meg... hvis d går... :-)

Skrevet

Jeg er veldig flink til å spise sunt og variert i ukedagene. Men i helgen har det en tendens til å skli litt ut, må liksom ta det igjen... hihi... men men... vi gjør så godt vi kan:)

Skrevet

Jeg er ikke noe flink. Vet at jeg bør holde meg unna mye sukker og søtt, men synes det er forferdelig vanskelig! Er ikke så flink til å spise grønnsaker heller, men det beror nok mest på latskap...

Nå har jeg bestemt meg for å gjøre et forsøk på å kutte ut snopet. Kjenner ofte at jeg får lysten over meg, og forsøker da å stappe i meg frukt og yoghurt, som jo også inneholder sukker, men er jo sunt i tillegg... Så er det ikke bare tomme kalorier. Det hjelper ihvertfall...

Sjokolade er min aller største fiende! Greier ikke gå inn på en butikk uten å kjøpe, så nå har jeg gitt meg selv forbud mot å dra på butikken alene. Så er det ikke like lett å falle for fristelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...