mimi77 Skrevet 27. februar 2007 #1 Del Skrevet 27. februar 2007 I dag er jeg tre dager etter terminen. Disse dagene føles lengre og lengre. Venter hele tiden på at jeg skal kjenne "noe", smerter eller andre tegn på fødsel. Jeg er blitt ganske tung i det siste. Har de siste to ukene lagt på meg TO kilo!!! Kroppen kjennes tung og uhåndterlig ut. Ellers så kjenner jeg flere kynnere nå for tida. Alle bevegelsene mine må gå veldig rolig pga dette. Prøver å gå en tur hver dag, men må spasere veldig rolig. En tur som vanligvis tar 15 minutter tar nå 45 minutter. Hehe...ser sikkert ut som om jeg er skikkelig sprek der jeg går, tasser rundt liksom. Ellers så har det blitt veldig langt ned til gulvet og til føttene mine. Mannen min må hjelpe meg med skoa! Det har han forresten gjort i noen uker nå. Sove en hel natt har jeg ikke gjort på et par måneder,men nå begynner jeg faktisk å venne meg til det. Kan kanskje være greit å være vant til det når den lille kommer. Savner litt å kunne ha normal sex med mannen min. Magen er så i veien. Men mest av alt gleder jeg meg nå veldig til å se den lille jenta vår og bli kjent med henne. Håper jeg snart er ferdig nå..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8413356-3-dager-p%C3%A5-overtid-ut%C3%A5lmodig/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå