Gå til innhold

mareritt?


Mamman til Ask (12/06)

Anbefalte innlegg

lillegutt ligger her og sover.. og det kom akkurat noen ordentlige gråtelyder.. jeg løp for å sjekke, men han sover fortsatt... men munnvinklene gikk ned stadig vekk og det sa ut som om han hadde mareritt..?

 

huff... liker ikke dette... jeg får jo ikke trøstet han når han sover :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mathea gjør det samme! Setter plutselig i noen skikkelige skrik. Våkner av og til og trenger trøst, men som regel sover hun bare videre. Jeg har tenkt at hun drømmer, vet ikke hva ellers det skulle være? Lurer virkelig på hva en baby har mareritt om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ikke sant..? må jo være at de ikke får noe mat eller har vondt i magen? heh... uansett.. det var første gangen det skjedde her.... ble litt skremt jeg :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amalie holder oxo på sånn.. de 2 siste nettene har hun skreket no helt grusomt.. men det varer bare noen sekunder om ganger, er sikkert drøm.. veit ikke hva de drømmer om men... mat og bleier kanskje..hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mira gjør det av og til og...Stakkars...skikkelig geip og sånn lys veldig lei-seg-gråt ..Varer noen sekunder, hun får trøst og sover videre...Stakkars små babyene våre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

embla gjør oxo sånn når hun sover, og jeg spurte helsesøster om hva hun kan drømme om. Noen babyer kan drømme om fødselen, at det kunne være traumatisk for dem. Vi hadde en tøff fødsel hvor Embla satt skikkelig fast og måtte ha hjelp av sugekopp, så her er det nok at hun har mareritt om det.. M jeg lurer oxo på hva det er hun drømmer om når hun ligger å ler i søvne... Kanskje om ting vi gjør på dagen hvor hun ler masse kanksje?? Søtt er det ihvertfall=) De er rare disse småtassene våre =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...