Gå til innhold

Dere som bor i Oslo.. Elektriker???


mammasgojente

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte at jeg skal legge varme i golvet i 1etg, samt skifte sikringsskapet... Men kjenner ingen her i Oslo som kan slikt.. Noen som har en rimelig elektriker å anbefale? Ønsker å ha det gjort hvitt..

 

(Emma er nå på sin 4 forkjølelse og jeg har det ganske kjølig her hjemme så tror det blir for trekkfult for henne.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi flyttet jo i våres og da måtte vi legge opp endel nye punkter og dra litt ledninger. Brukte elektriker i ca 7 timer og han skulle ha litt over 4000 for jobben inklusive materialer. (Da vi hadde rørlegger kostet det 1000 for en 20 minutters jobb, til sammenligning!) Elektrikeren hører til sameiet her vi bor, men tror han tar jobber andre steder også. Men vet ikke om vi har fått rabatt i forhold til at han har avtale med sameiet?!

 

Han navn er i alle fall:

Kåre Johansen 922 58 383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Carina, jeg skal gi han en pling og høre... Klarer ikke å bestemme meg om jeg skal gjøre det så snart som mulig, eller vente til høsten... Blir en del penger som jeg ikke har tatt med på budsjettet så blir kanskje at jeg venter til sommeren/høsten slik at jeg er klar for neste vinter... Denne vinteren her er jo nesten over nå... (håper jeg da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legge varme i første etasje, forresten? Bor du over flere plan?

Ja, er ikke så lett å vite om man skal "tørre" å sette igang med store prosjekter eller ikke. Men jeg lurer på om ikke det finnes sånne "matter" som det går ann å legge rett på underlaget med varme i og så legger du bare parketten/laminaten rett oppå. Kan da evt bare sette dem rett inn i en stikkontakt. Er ikke sikkert du trenger elektriker til det... Kan ikke så mye om dette, jeg, så vet ikke hvordan det fungerer. Har bare hørt rykter... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...