Gå til innhold

November: Våkner pappaen på natten?

Anbefalte innlegg

Her sover han søtt hele natten igjennom... Han vet litt for godt at jeg våkner med en gang det er noe, så radaren hans er helt av!

Hvis Leon hadde fått mme hadde jeg nok sparket han opp noen ganger, men foreløpig er det bare pupp som gjelder.

Fortsetter under...

I helgene og i ferier står pappan opp og skifter bleier.. For første gang natt til mandag fikk han oppleve hvordan jeg har det om natten. Jenny bråkte så mye i sengen sin at han våknet og han sa han godt kunne ha henne ved siden av seg i sengen..(hun pleier å roe seg og sovne da), men det gjorde hun ikke denne natten.. Hun bare lå og sparket av seg dyna og veivet med armene, måtte x antall smokkedytt..Han fikk jo ikke sove... rimelig trøtt i går ja.. Da fortet jeg meg å smette inn da han nevnte han var trøtt.. Ja, sånn har jeg hatt det nesten hver natt i 3 mnd jeg.. skjønner du nå hvorfor jeg ikke har så veldig mye overskudd til å gjøre vettuge ting her i huset? Hehe, tror han skjønte det ja.. Ikke det at han er veldig lite forståelsesfull i utgangspunktet altså, men jeg tror det gikk opp et lite lys..

Samme her, vi er nok litt mer oppmerksomme og sover lettere enn mannfolka.. her går det kun i mme, men han må dultes litt borti før han våkner og kommer seg opp av senga når det er "hans tur". I løpet av den tiden har jeg rukket å våkne selv, får ikke sove igjen før jeg har sjekket tempen på melka, fått med meg hvor mye hun spiser, om hun fikk rapa osv..

Neeeiiii, han gjør ikke det da *sukk*... men håper hun snart-snart-snart sover hele natta nå! XXX

Sover nå fra 20-20.30 tiden og til 5-6 stort sett (noen netter er hun urolig og må ha smokken ørten ganger, men stort sett ikke! *bank i bordet*), så det nærmer seg!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...