Gå til innhold

Noen her som tar fragmin og albyl..?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bra og bra.. Er veldig frynsete i psyken må jeg innrømme..Jeg ber fullt bsykemeldt og følges godt opp på riksen. Var til ul på torsdag og så et levende foster. Var da 7+1. Men har etter det hatt mye menssmerter, nedtrykksmerter og er derfor nervøs for at det er noe galt. Jeg har fått ny ul i morgen for å evnt kunne roe meg ned hvis alt er bra.

 

Hvordan takler du graviditeten da etter så mange SA? Jeg synes det er verre enn fryktet. Hvis jeg kommer over 12 ukers grensa skal jeg være superlykkelig. Hvor langt på vei er du? Kanskje vi kan følge hverandre litt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frynsete her og, prøver å være positiv da..

 

Jeg får også tett oppfølging på sykehuset nå. Var på UL forrige torsdag og skal dit i morgen. Det blir en gang i uken frem til uke 12 ihvertfall (hvis jeg er heldig å være gravid så lenge da!).

 

Jeg er 6+0 i dag. Hadde vært fint å følge hverandre ja! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at jeg ikke er alene om dette. Dette er mitt 6. svangerskap. Har en gutt på 2 1/2 og er utredet for habituell abort på Riksen uten at de fant noe galt, så dette KAN gå bra. Har første ultralydtime på fredag - i overmorgen, gulp - og er i dag 8+0. Følger dere veldig gjerne.

Jeg synes også sprøytene er ubehagelige, men begynner vel å komme inn i en morgenrutine der jeg først tar sprøyte, så legger meg på badegulvet og setter progesteronen, ligger med beina høyt i noen minutter, og så styrter nedpå albyl-e, folat, multivitaminer, omega 3 og magnesium.

Jeg skal glede meg stort om jeg kommer til 2. trimester - sist jeg mistet, var det i uke 10 - det var helt forferdelig. Her brukes dagene stort sett til jobb og søvn. Det går på bekostning av hus og mann, og det bitelille overskudd jeg måtte ha går til sønnen min.

Lykke til begge to!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...