Gå til innhold

Eila!

bønna

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Ja, det er nok deg. Husker deg fra prøver i moden alder, at du bodde nær der jeg jobbet, på Kjeller. Fikk barnehageplass i nærheten der, som jeg var fryktelig usikker på om jeg skulle ta... og lurte på om kanskje du visste noe. For jeg husket jo at du også hadde et barn fra før på 1,5. (det var så mye likt med oss, husker jeg)

Men nå har jeg takket nei... det var riisveien barnehage. Har barnehageplass i byen...slitsomt å reise frem og tilbake, men bedre at jeg vet at poden har det bra. Synes det er litt skummelt med sonebarnehager.

Jeg får nok en annen plass i Skedsmo til høsten.

Gratulerer med spiren forresten, leste at du var kommet inn her.

Jeg har også lykkes, skal ha i august :)

Hei jeg mistet dessverre min lille spire for andre gang på 3 mnd, men er nå igang med pergotime og har IKM i slutten av mars, håper det går bra denne gangen. Hørtes slitsomt ut å reise så langt hver dag, men det går vel for en periode. Håper dere får barnehageplass i kommunen fra høsten av. Enig i at vi hadde en del til felles, kunne vært artig å bli litt bedre kjent? Nå satser jeg på et tidlig desemberbarn, det er slitsomt å miste så håper den fester seg denne gangen. Er under utredning og oppfølging, skal visstnok bruke en gele ved neste graviditet som skal bidra til at spiren fester seg godt! Snakkes og god helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...