<3 M <3 Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Hva syns din mann om at du bimmer? For en stund siden spurte min mann om hva jeg holdt på med. Jeg satt i sofaen med PC'n på fanget og svarte at jeg bimmet. Han så sjokkert ut og spurte om jeg tisset!?! Hehehe, jeg lo så jeg nesten tisset på meg der jeg satt. Stakkar mannen, hadde ikke fått med seg dette med BIM. Jeg må innrømme at jeg er hektet på bimming og leser hver dag hva som foregår her, har lært utrolig masse av det. Sambo er ikke like fornøyd med det og hans kommentar er: "Du blir ikke gravid av å bimme!!!". hehe, syns han er så skjønn når han er misunnelig på en PC, men han har ingen grunn til å klage
@nit@ Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 He-he! Herlig! Min kjære vet ikke at jeg bimmer. Orker ikke oppgitte snøft. He-he!
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Min vet det sååå godt siden vi begge sitter i stua med hver vår laptop Han spurte hva jeg gjorde og da jeg sa det såå sendte han meg det rereste blikket. Han klaget i begynnelsen for en mnd siden og det gjør han den dag i dag, men mye mindre. Han innså vel at det ikke hjelper stort hehhe. Hvis han begynner med at han ikke kan skjønne at jeg bimmer (slik dere sier det) så mye så får han med samme mynt. Han er på tyske sider konstant og sjekker bilpriser osv. Det er hans store intresse å importer bil (privat bruk) men jeg klager ikke liker spreke og nye biler jeg også. Tror han føler seg litt presset på at jeg skal bli gravid (1pp) og han liker ikke at jeg tenker sååååååå mye på det. Er blitt helt avhengig av BIM
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Hehe...mannen min pleier bare å le av noen av innleggene her inne... Men må jo være enig: er en del "hysteriske" innlegg her
Tigermor. Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Jeg holder det hemmelig for samboern min at det i d hele tatt finnes en side for alle oss som prøver å lage eller har laget barn. Han vil ha flere barn men det skal helst ikke snakkes om planleggingen og prøvingen før spira sitter. Vi er i 1pp nå og BIM er gull verdt for meg, men så fort jeg hører at sambo er på vei opp til datarommet skynder jeg meg å legge ned denne siden =) Men når jeg blir gravid skal jeg ikke holde BIM hemmelig for han nå mer =)
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Forrige uke så spurte han om jeg kunne spørre dere hva deres menn synes om det og jeg la ett innlegg på skravlesiden og gjett det var få positive tilbakemeldinger. En som sa at mannen er med noen ganger så kalte mannen min han homse hehehhehe men mange mente at gubbene var fornøyde fordi da var det lite klaging når det var fotball på tv
bittelill Skrevet 27. februar 2007 #7 Skrevet 27. februar 2007 Hehe min mann liker IKKE at jeg Bimmer, dvs så lenge jeg ikke prater for mye om det så synes han det er greit. Men når jeg prøvde å regne opp syklusen min høyt i stua ble han nesten SINT. Han ville ikke høre om noe syklus Vi er også i første pp og han er nok redd for at jeg skal ta helt av. Jeg prøver å la være å ta av, men... Det som er er at jeg tenker jo på det MYYYYE mer enn jeg snakker med han om. Jeg har prøvd å si til han at bare 10% slipper ut til han. Jaja jeg har lurt litt på om det bare stresser meg å være på BiM men jeg klarer ikke å la være. Jeg klarer ikke prøve å la være engang... Ikke greit.
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 27. februar 2007 #8 Skrevet 27. februar 2007 Er du sikker på at våre menn ikke er i familie?? hehheeh Der beskrev du mannen min
<3 M <3 Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. februar 2007 hehe, ja det er godt å høre at det finnes flere som han De er sikkert veldig like, og man må jo bare like dem både på grunn av og på tross av hvem de er Trur nok aldri jeg vil få han til å bli med her, men han er nok litt nyskjerrig på alle denne jentesnakken da
TussiLussi Skrevet 27. februar 2007 #10 Skrevet 27. februar 2007 hehe... kjenner meg igjen, ja... Min spør når han ser meg med laptoppen om jeg driver og snakker med disse venninnene mine igjen..... Må tilstå at jeg avogtil juger på meg litt regningsbetaling mm for at det skal se ut som om jeg gjør noe fornuftig her også.....hehe...
<3 M <3 Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 27. februar 2007 hehe, ja jeg pleier å si at jeg driver med studieting, da forstyrrer han ikke! Jeg studerer jo det fantastiske fenomenet graviditet her på BiM, men burde vel egentlig brukt mer tid på å studere fag ja... Det er ikke alltid de mannfolka trenger å vite hva vi driver med nei
TussiLussi Skrevet 27. februar 2007 #12 Skrevet 27. februar 2007 Dette er nok et 60 poengs studiefag dette... ......håper bare eksamen kan nærme seg her så vi kan få dette overstått:)
Gullblomst Skrevet 27. februar 2007 #13 Skrevet 27. februar 2007 I sum har han ingenting i mot det. Han mener imidlertid at jeg må være mer kildekritisk, og kanskje ikke bruke så mye tid på bimming. Sånn som det er i dag bimmer jeg hver dag
Solstråle + 3 :) Skrevet 27. februar 2007 #14 Skrevet 27. februar 2007 TussiLussi: Minst 60 poeng ...hehe.
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 27. februar 2007 #15 Skrevet 27. februar 2007 Akkurat nå ser vi på film (dvd) og jeg leser "aftenposten" med andre ord bimmer. Har kjøpt film the fast and the furious tokyodrift og han ELSKER biler slik at han legger ikke merke til at jeg bimmer og ser på film. det han ikke vet har han ikke vondt av
sjeroks Skrevet 27. februar 2007 #16 Skrevet 27. februar 2007 min mann syns d e koseli. e kjæmpe gla for at æ har funnet mæ noen folk å prate me her inne, å kjæmpe glad når æ dro på bim treff:P han syns d e helt top. æ starta her inne før han va klar å d va åsså helt greit. åsså slipp han litt av mase da, før at æ kan få av mæ litt her inne:P syns d e topp å kunne snakke me noen i akkurat samme situasjon. takk for d jenter:)
starfire Skrevet 28. februar 2007 #17 Skrevet 28. februar 2007 Ja, hadde det bare vaert PC'en han var sjalu paa, saa... Hvis jeg leser, legger han nesa oppaa boka og "gaar" med den frem og tilbake over boka mi. Hvis jeg spiller DS, legger han seg oppaa den ene armen min. Hvis jeg chatter, dukker han opp der - ala "Who you talkin' to, baby?" Naar jeg lager middag (hvertfall foerste uka) foelger han etter meg paa kjoekkenet og legger armene rundt livet paa meg og gaar etter meg overalt. Oj... nevnte jeg at vi ikke bor i samme land og bare er sammen to ganger i aaret? Derav hans "foelg etter henne hvorenn hun gaar den foerste uka hun er her igjen". Men han er saa soet naar han "plager" meg at jeg ikke har hjerte til aa si noe.
kine 24.12.2007 Skrevet 3. mars 2007 #18 Skrevet 3. mars 2007 Hei! Mannen min sukket akkurat nå og spurte om jeg var på den derre gravid sida igjen. Jeg måtte le litt for meg selv. Kom på at det var en tråd om akkurat dette. Synes det er en litt morosam tråd så jeg dytter den opp igjen. Flere som har partnere som kommenterer ditt tidsforbruk på denne siden?
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 3. mars 2007 #19 Skrevet 3. mars 2007 He he. Mye morsomme reaksjoner fra våre bedre halvdeler her. Min mann er heller ikke spes. begistra for denne siden. Han mener jeg blir for "hekta" på tanken om å bli gravid igjen. Men jeg tenker som så mange andre: Det han ikke vet har han ikke så veldig vondt av iallefall. Hvis han spør, så lyger jeg ikke. Men jeg "bimmer" ikke åpenlyst. Jeg synes at dette er et flott forum hvor det går an å utveksle erfaringer med andre som er i tilsvarende situasjon som meg selv. Da blir det jo også mindre babymas for mannen min å høre på også. Så egentlig gjør jeg han en tjeneste, har jeg kommet frem til :-) Ha en super lørdagskveld! P.S: Mannen og sønnen min er ute og handler - ingen i syne? Da er det lov å "bimme" litt... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå