NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Har hele tiden kjent lite liv. Men har aldri vært noe galt, den er veldig aktiv, bare at jeg ikke kjenner det.. Men i dag så har jeg så vidt kjent noe i det hele tatt.. (veit at det er tidlig enda, men den pleier å bevege seg mer enn dette på denne tida).. Syns det er vanskelig å følge med på et bevegelsesmønster, de begynner jo å få det trangt, å det er jo forskjellig dagsform på de små.. Lurte på om jeg skulle ringe føden hvis jeg ikke kjenner noe mer til 4-5 tiden.. Hva ville dere ha gjort?
Loveangel Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 synes du skal ta en tlf jeg.. bedre å ringe en gang for mye enn ikke i det hele tatt..
tre i kurven Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Det er klart det kan være at babyen sover el, men det er jo bare å ta en telefon til føden. Bedre med en for mye enn den du ikke tok. De er jo der for deg - og nå er du helt til termin - fint å bli sjekket om man er urolig! Det er ekkelt å gå rundt å være redd det skal være noe!
NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2007 Ja, det er ikke noe særlig=/ Men nå var jeg hos jormor i går, å hørte hjertelyden og alt, men er litt bekymret fordet jeg da.. Takk for svar=)
blid og fornøyd! Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Prøv å drikke noe søtt, gjerne også med is biter eller veldig kaldt og spis noe søtt. Hvis ikke det hjelper ville jeg ringt føden. de tar deg inn hvis du har prøvd å drikke/spise søtt uten respons, så får du komme inn til registreribg og ul. Bedre å sjekke en gang for mye.... Min pleier å være veldig aktiv, så jeg ringte føden en dag han var veldig stille, fikk komme inn til kontroll (i uke 37). Under registriring sparket han bare 2 ganger iløpet av 30 min, noe som er lite synes jeg, men jm var veldig fornøyd, så da var det sikkert fint. Så kjenner du noe spark/bevegelse i det hele tatt er sikkert alt i skjønneste orden:)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Jeg hadde ringt med en gang!!!! Jeg hadde det også slik for noen uker siden, og jeg kom inn til ctg måling med en gang.. Alt sto bra til med den lille, og jeg slappet mere av...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå