Gjest Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Jeg testet med el-testene ClearBlue digital denne syklusen. Egentlig skjønte jeg at el var på vei pga el-slim,men jeg testet for det. Når jeg skjønte det nærmet seg testet jeg klokken 8 om morgenen negativt, ny test klokken 17 var postitiv. Morgenen etter klokken 8 var testen negativ. Var ikke det rart? Dvs hvis jeg bare hadde testet med 24 timers mellomrom hadde jeg ikke fått beskjed om LH-stigningen. Men vi klinte til etter den postive testen så nå er det bare å vente i spenning!
nungo Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Øiii, det høres jo rart ut. Har ikke erfaring med EL tester, men hadde tenkt å til anskaffelse denne pp da vi nå er godt inne i 14 pp og jeg føler et vist behov for å legge om strategien. Men går det an da at det kan være så missvisende? Da er det jo ikek værd å investere i. Uansett, var det jo bra for deg at du lytter mer til kroppen din - håper du fikk lagt gull-egget da :-)
Strutsen har nå 2 gutter! Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Har liten erfaring med de forskjellige testene. Billig testene jeg har forsøkt har bare vist veldig svakt resultat. Jeg har tenkt at det var fordi jeg har veldig svak LH-stigning (men jeg vet at jeg har EL). Kanskje dette er veldig individuelt? Lykke til - krysser fingre for klaff denne gangen.
MamMia Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Trodde det står på testene at de skal brukes på ettermiddagen,for da er inneholdet av hormonet som de tester på, høyere? Husker ikke hva det heter.
skifer Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Du har som meg rask LH topp da vettu,når jeg har brukt el tester har jeg testet to ganger om dagen for å fange opp el. Fint dere fikk fanget den opp da,så dere fikk fylt på med gutter til rett tid. Lykke til.
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 Jeg fant litt om det i en amerikansk artikkel på nettet: "A hormone called lutenizing hormone (LH) peaks in the blood and urine one to two days before ovulation, at the onset of the most fertile period in the cycle. The length of the LH surge varies from woman to woman, lasting between 10 and 31 hours in about half of women, less than 10 hours in 38 percent, and over 31 hours in 12 percent." Så det er med andre ord ganske vanlig at LH-økningen ikke er så lang. Enda mer penger å tjene for de som lager el-tester! Jeg skulle gjerne latt vær å teste, men vi er ikke lenger som kaniner med sex annen hver dag!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #7 Skrevet 1. mars 2007 Vi som er single og reiser på klinikk for å få barn får beskjed om å teste to ganger i døgnet nettopp for å trekke fra 12 timer på slingringsmonnet.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 1. mars 2007 #8 Skrevet 1. mars 2007 Det er anbefalt på www.pernille.info å teste om ettermiddagen,evt å teste morgen og kveld i tilfelle kort lh stigning... Uansett,godt du fanget el,og nå er du jo den erfaringen rikere !Lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå