Gå til innhold

barn fra tidligere forhold.

Anbefalte innlegg

Samboern min har ei datter i fra et tidligere forhold. hun er snart 5 år gammel. Da jeg ble gravid sa han at han håpet på at det var ei jente. men etter en UL fikk vi bekreftet at det er en gutt. Jeg ble jo åverlykkelig<3 Å han sa han ble det og. Han sa at han egentli hadde ønsket seg en gutt, men torte ikke si det i å me at vi trodde det var ei jente. (Pga Mange jente tegn). Mener han det, eller er det bare noe han sir? jeg blir så frustert. Er hans førstefødte mer spesiell en denne som vi får ilag? Alle sier jo at det er den første som er mest spesiell. Jeg vil at vårt barn å skal være spesiell. Er det bare jeg som er teit???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8412396-barn-fra-tidligere-forhold/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har en datter fra tidligere forhold på 7, mannen min ser på dattern min som sin egen ( thank god ) ,men kan love deg at uansett hvor mange barn en har fra før så vil alltid den som ventes være spesiel! Min 1. fødte var spesiel, min andre med mannen min var spesiel og 3. som vesntes nå er spesiel!!!!!så bare slapp av og kos deg, det er tross alt hans 1. barn med deg, så er 100% sikkerpå at bebisen deres er spesiel nå uansett kjønn ;o)

Good luck!!!!!!!

klem

hei...

Min mann har en datter på snart 7 år.. Vi venter en liten mini i april og han er kjempefornøyd. Ikke flere rosa kler og dukker. Kan hende samboeren din hadde fått det for seg at han bare ville få jenter? i min manns familie har de bare gutter eller bare jenter, så min svigermor var sikker på at vi ville få en jente til, men den gang ei. :) (sies jo at det er mannen som avgjør kjønnet)

Jeg tror ikke gleden er mindre selv om han har ei fra før. Det blir jo den første gutten!!!! Lykke til...og dessuten så er jo det den første sammen med deg som han faktisk er sammen med og gla i.....;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...