♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Hei jenter! Da har jeg og tante rød hatt en ukes opphold i kjelleren og er som vanlig klar for ny og som vanlig "siste" runde... Trodde aldri jeg skulle måtte vente SÅ lenge med å bli gravid igjen, men vi skal visst ikke ta tingene for gitt. Før vi begynte å "planlegge" vårt 3. barn håpet jeg på å få en gutt til (har først ei jente og så gutt). Etter få prøveperioder håpet jeg bare på et friskt barn. Nå håper jeg bare jeg skal klare å bli gravid! Rart hvordan fokuset flytter seg :-)! Den største frykten nå er å se et tosifret p.p. tall... huff! Nei, vi får suge til oss babystøv fra de heldige på denne siden og tempe, EL teste og skreve med skrik og lyst igjen! Klem fra
nungo Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Velkommen opp igjen, gammel (p)røver. Tja, jeg har alt gått inn i 2 cifrede pp'er for lenge siden, og det er rart med det, men jeg kommer til stadighet opp av kjelleren igjen med fornyet tro og optimisme. Men en gang EL er i sikte igjen - ja, da er jeg sikker på at DENNE GANGEN så lykkes vi. Dog føler jeg at for hver pp som avsluttes med tante-besøk, går jeg dypere og dypere ned i kjelleren, så en dag gir jeg vel opp å komme opp igjen som prøver.
Strutsen har nå 2 gutter! Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Hei og godt å se deg igjen. Har også undret meg over hvor lang tid det skulle ta denne gangen. Trøsten er at hvis man klikker seg tilbake på dette forumet - sånn omtrent et år er det mange av nickene fra den gang som er gått over i de gravides rekker. Det vil nok også gjelde de fleste av oss - ett år fra nå. En annen trøst er at de som lykkes og er over på gravid i moden alder er i alle aldre - fra 34 til 46. Hele aldersgruppa herfra er med andre ord også representert der. Dette klarer vi! Lykke til, gammel (p)røver
*BLÅFUGL* Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Hei gammel(p)røver- godt å se at du er oppe igjen :-)) Nei, det er utrolig at det skal være så vanskelig å oppnå det vi ønsker oss aller mest, og det mens klokka tikker og går.... Man kan bli frustrert av mindre! Men- ikke gi opp håpet! Mange her inne lykkes jo til slutt, og vi skal være av dem !!!!. Du skal se at du er blant de heldige denne måneden ! Ønsker deg lykke til :-))
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Hei på deg gamle røver ! Godt å se deg i blandt oss igjen ! Ny vår ny giv vet du..Håper våren bringer noe positivt ! Klem fra
Ine:) Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Godt å se at du er oppe fra kjelleren igjen, og at du er klar for en ny pp! Kjenner meg veldig igjen i forhold til å ha flyttet fokus... Men nå går det mot lysere tider, og vi får satse på at vi er blant de som understøtter teorien om at en lettere blir gravid når vår og sommer nærmer seg...
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2007 TUSEN takk for hyggelige ord, jenter! (Selv om det er enda et tegn på at jeg har vært her lenge...). Jeg tror at hvis en hadde forsket på prøveres skuffelser og håp gjennom X-antall prøveperioder, ville de kommet frem til at vi går gjennom mange "like" faser. Jeg er inne i fasen "når jeg ikke har blitt gravid til nå skjer det vel aldri?". Det medfører jo at jeg ikke lengre har graviditetstester liggende og sånt kan en jo spare penger på :-)! EL testene skal bestilles i kveld, og så skal det koses skikkelig 2. hver dag frem til og med neste onsdag... selv om jeg nå nesten tar det for gitt at jeg og tante rød skal ned i kjelleren igjen rundt tirsdag 20. mars... Takk for at dere er til, girls!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå