♥Tiny Skrevet 27. februar 2007 #1 Del Skrevet 27. februar 2007 Altså, når spiser de første fast-føde måltid på dagen?? Tiril har mme når hun står opp, sover litt og får brødskive når hun har stått opp. Men det er ikke før 10/10.30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S Skrevet 27. februar 2007 #2 Del Skrevet 27. februar 2007 Rundt klokka ni, det varierer litt. Av og til slår han til og sover litt lenge, men våkner som regel i åtte tiden og er da klar for mat i ni tiden. Han får pupp rundt klokka seks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 27. februar 2007 #3 Del Skrevet 27. februar 2007 Sånn i 9 - 10 tiden, hun får ei flaske rundt halv syv syv så det første faste måltidet avhenger litt av den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 27. februar 2007 #4 Del Skrevet 27. februar 2007 Han våkner i 7 tida, da får han en flaske mme. Kl 10.30 får han grøt som dagens første faste måltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små... Skrevet 27. februar 2007 #5 Del Skrevet 27. februar 2007 ca 10.30 får ho grøt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma'n til Vilde & Amina Skrevet 27. februar 2007 #6 Del Skrevet 27. februar 2007 Pupp i 6-tida, og grøt eller brødskive i 9-tida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 27. februar 2007 #7 Del Skrevet 27. februar 2007 Ingrid får pupp fram til 11. Prøvde faktisk å gi henne grøt kl 9 i dag, men hun ville ikke ha! Så det bekreftet kanskje at hun får nok pupp fram til da, men jeg kommer itl å prøve igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona og Sine Skrevet 27. februar 2007 #8 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg gir grøt kl 8 om morran jeg, ser ingen andre gjør det , hvorfor ikke det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå